Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Animal Crossing online

04/01 -09 11:25 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

5/10... jag tycker att gubbarna är urlöjliga -.-
Men spelet är kul, jag samlar pengar på ett sit b ra sät... men jag säger inte xP
och tro mig... jag samlar bara snäckor när jag är desperat, men jag har över 60.000 bells nu iallafall :D

"Death is the beginning of immortality.."

04/01 -09 11:28 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Det är mycket! Jag vill ha tredje storleken på huset så jag har ganska lite pengar.

5/10? Det var ganska lite...

Want some chocolate?

04/01 -09 11:30 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

gubbarna...
men replicator, jag kan berätta mitt knep för dig om du vill... men berätta det inte för nån, okej? jag skickar ett PM om du vill?

"Death is the beginning of immortality.."

04/01 -09 12:02 glovan

glovan

2665 XP 85 inlägg

reser du också i tiden?x'D du behöver bara svara på de...

Min Gamertag: Erdox.

04/01 -09 12:45 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

blablabla skrev:
Jag ar köpt spelet :D
men jag vet inte mycket om det xP
jag har precis jobbat färdigt för Tom Nook och vet inte vad jag ska göra sen... jag har inga pengar xD

vilket har du till wii, game cube eller ds 

04/01 -09 12:49 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Han har till Wii!

Want some chocolate?

04/01 -09 13:24 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Han har alla tre konsollerna, men har AC till gamecube.

glovan skrev:

Man kan inte göra det tricket på Gamecube, ifall du tänker på banksaken. Men det finns säkert andra sätt att få pengar med Time Travell, vad vet jag...

Have no fear - Rebellion is here

04/01 -09 14:49 AngelZ

AngelZ

1323 XP 42 inlägg

Tro mig, det går inte att få ett lika stort hus som i AC: WW, jag har det största och man får en suprice när man betalat av det största huset.

EDIT: TA DIG fuska, lägger till saker på url'n random. -.-'

ajfån

04/01 -09 15:21 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Kan man inte O.O Vad dåligt, har du TT:at för att få största? PS. du får ge mig ett nytt päron, eftersom vi blev dc senast så har jag det inte :( Men jag fick i alla fall apelsinen.

Have no fear - Rebellion is here

04/01 -09 15:39 AngelZ

AngelZ

1323 XP 42 inlägg

Yup, det finns inga sid rum till huset dock tyvärr.. :'(
Får fixa nya päron!

ajfån

04/01 -09 16:32 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Spelet verkar rätt roligt.KANSKe önskar mig det när jag fyller år

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

04/01 -09 16:39 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

replicator99 skrev:
Han har till Wii!

VA!!!
han sa ju hela tiden att han skulle köpa till gc eller wii

04/01 -09 19:40 glovan

glovan

2665 XP 85 inlägg

Petti skrev:
Han har alla tre konsollerna, men har AC till gamecube.

glovan skrev:

Man kan inte göra det tricket på Gamecube, ifall du tänker på banksaken. Men det finns säkert andra sätt att få pengar med Time Travell, vad vet jag...

ja gjorde så här när ja reste i tiden för att få pengar.. :  ja planterade ett antal fruktträd som ja inte hade förut(tog dom från komisar via WFC) o så gjorde ja så att allt i ryggsäcken var dom frukterna, sen drog ja till tom nook o solde allt o fick 7500 bells för dom, sen spolade ja fram 3 dar senare så att frukterna kom tillbaka på träden, o så höll ja på så till ja fick 120 000 bells, de gick rätt snabbt men de slutade med att vissa grannar flyttade så ja slutade mä det..

Min Gamertag: Erdox.

04/01 -09 20:16 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1621 inlägg

Om man reser i tiden förstör man syftet på spelet tycker jag.

alex_i98
Spelet är kul. men man måste kunna mycket engelska och ha tålamod. För om man inte läser så fattar man ingenting.

Wii U PS4 XBone PC

04/01 -09 20:55 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

Stora ändringar i Bergsalas byar      30 december 2008
Vilken by väljer du?

Då vi fått in fler Friend Codes än vi räknat med kommer vi att omstrukturera våra byar en hel del. Eftersom det bara får plats 32 Friend Codes i Animal Crossing: Let's Go to the City måste ni som redan har fått en ömsesidig registrering välja by!

Antingen väljer ni att stanna kvar i TingTown eller så stannar ni kvar i Newport. Väljer ni till exempel att stanna kvar i Newport kommer Tingle i TingTown att radera er Friend Code med omedelbar verkan för att göra plats åt en ny. På det här sättet kan 32 personer till besöka någon av Bergsalas byar och vara med i tävlingarna (som kommer att fortsätta nästa år).

För att välja by skickar ni helt enkelt ett mail till info@bergsala.se, där ni skriver ned namn på er karaktär och er stad i Animal Crossing: Let's Go to the City, samt vilken stad ni vill stanna kvar i - TingTown (rekommenderas om ni gillar tävlingar) eller Newport (rekommenderas om ni gillar... andra saker).
http://nintendo.se/arkivet/nyheter/ne...

vad menas med det fattade inte riktigt

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar