Ja det görs ganska många trådar om fjortisar och emosar nu osv... så varför inte ha en stor tråd om alla kläd stilar?
Skriver lite av de jag vet och vad min tolkning är av vissa stilar
Emo är inte en kläd stil, det är en musik stil. Fashioncore är kläd stilen som folket som lyssnar på emo brukar använda.
Fjortis
Jag är rätt osäker på om det är en seriös stil men ja det är ju en stil det med. Mycket smink mycket märkes kläder killarna måste ha 96 jeans osv... Sjukt mycket vax måste dom ha också..
Hip hoppare
Stora kläder, häng, osv.. Ja hip hoppare finns.. och man kallar dom för det. men varför kan man inte kalla en person som lyssnar på emo musik för emo? Man kanske igentligen borde kalla dom för emoare..?
Scene
Scene är en blandning mellan fjortis och emo.. Mycker färger osv.. De flesta failar ganska hårt på stilen.. Så det är igentligen fjortisar som lyssnar på br000tal musik lr så är det emosar som lyssnar på fjortis dunk.. Men dom som verkligen lyckas lyssnar för det mesta på crunk core som är en blandning mellan screamo och hip hop.
Jrockare
Man använder mycket detaljer och har håret klippt som folk ifrån kända japanska rock band. Själv så tycker jag att alla ser ut som manga gubbar. Ser ibland lite ut som scene fast lite överdrivet.
Vad tycker du om dessa stilar.. Och folk som använder stilarna osv.. Måste musik vara en livstil också?
Jag vill ha seriösa inlägg annars anmäler/låser jag.
Wii U PS4 XBone PC