Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Vad gör du just nu?(Förutom att va inne på fuska.nu)

12/06 -11 19:17 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

lanar bingolotto :P wwwwwwwwwwwwwwww

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

13/06 -11 19:27 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Ser på gamla avsnitt av Naruto.

~ Aye!

14/06 -11 06:58 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag vaknade nyss.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

16/06 -11 08:26 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag har nyss ätit en god frukost.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

17/06 -11 21:43 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Messar med Fetaost.

18/06 -11 11:33 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Morden i Midsomer @ TV8Play

*

19/06 -11 20:48 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Pratar med ett pucko i telefon :>

19/06 -11 21:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Kollar på Shrek 1

20/06 -11 01:35 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Stör mig seriöst på min psykiska sjukdom -_______________-""""

22/06 -11 10:15 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Sitter och kollar ut genom fönstret i bilen, på väg hem från en lång semester i Tyskland.

Semestern började jävligt struligt när vi hade kommit en bra bit. Det gick inte alls och växla. Det var bara ettan som man kunde köra på, och dessutom hade vi en båt och passa, så vi fick ringa efter hjälp, hyra en hyrbil som man tydligen inte fick ha i mer än 3 dagar, åka hem i hyrbilen hämta våran andra bil (ca. 20 mil hemifrån) och sedan åka tillbaka. På väg till Malmö blev man ju jätte hungrig så vi svängde in på Mc Donalds där det var en otrooligt lång kö. Det brukar ju aldrig vara det på Mc Donalds så man blev ju galen. Sedan fick man stressa i sig maten medans man körde. Vi fick ju inse att vi inte skulle hinna till båten så vi fick åka över Danmark istället. Men det orkade vi ju inte göra för att det var så sent, så vi bokade ett rum på ett litet motell som vi inte hittade eftersom att våran gps var tokig så vi han inte till motellet innan det stängde. Som tur var hade receptionisten lagt nyckeln till rummet i en blomkruka utenför receptionen så att vi kunde komma in...

(:=           
):=
|:=

22/06 -11 21:28 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Fest Hos Mange.

Tonight's the night.

22/06 -11 21:32 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15425 XP 4987 inlägg

Väntar på att det senaste bakningsprojektet blir färdiggräddat. Troligtvis är det sista projektet på ett tag.. då jag har bakat en hel del under två veckors tid. x]

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

22/06 -11 22:19 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Dexter skrev:
Fest Hos Mange.

Är du inne på fnu på en fest? Kan inte vara en särskilt lyckad fest. ;)

Coucou

22/06 -11 22:22 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Fix_d skrev:
Dexter skrev:
Fest Hos Mange.

Är du inne på fnu på en fest? Kan inte vara en särskilt lyckad fest. ;)

Festa på onsdagar brukar ju inte vara så vanligt ;-P

http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM

Tonight's the night.

22/06 -11 22:40 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Silver_ skrev:
Sitter och kollar ut genom fönstret i bilen, på väg hem från en lång semester i Tyskland.

Semestern började jävligt struligt när vi hade kommit en bra bit. Det gick inte alls och växla. Det var bara ettan som man kunde köra på, och dessutom hade vi en båt och passa, så vi fick ringa efter hjälp, hyra en hyrbil som man tydligen inte fick ha i mer än 3 dagar, åka hem i hyrbilen hämta våran andra bil (ca. 20 mil hemifrån) och sedan åka tillbaka. På väg till Malmö blev man ju jätte hungrig så vi svängde in på Mc Donalds där det var en otrooligt lång kö. Det brukar ju aldrig vara det på Mc Donalds så man blev ju galen. Sedan fick man stressa i sig maten medans man körde. Vi fick ju inse att vi inte skulle hinna till båten så vi fick åka över Danmark istället. Men det orkade vi ju inte göra för att det var så sent, så vi bokade ett rum på ett litet motell som vi inte hittade eftersom att våran gps var tokig så vi han inte till motellet innan det stängde. Som tur var hade receptionisten lagt nyckeln till rummet i en blomkruka utenför receptionen så att vi kunde komma in...

Ack vilken otur.
Själv har jag varit med om när familjen var i Frankrike och bilade, vi skulle köra till hotellet i Paris.
Tyvärr hade inte pappa förstått sig på sin nya GPS, så när vi var några mil utanför Belgien så märkte vi att GPS:en visade vägen hem till Stockholm. D:

Ont: Lyssnar på musik och äter ett äpple. :>

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar