12277 XP
596 inlägg
UnlimitedDri skrev:Danne_00 skrev:UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..
Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..
Det där är inte bus, det är bara idiotiskt.
Idiotiskt för att du inte vågar göra likadant? Right.. det är idiotiskt att få mig o bli arg.
AHAHAHAHAHAHAH
Jag antar att du får respekten för att vandalisera i din skola? Att alla ser upp till dig och din Einstein liknande ideer om att bränna soffor och kasta rökbombar, hell yeah vilken respekt du måste få.
Patetiska snorungar (förlåt för att ja halkar in på en förolämpning eller två) som tror att ni vinner något på att göra de, du förstör snarare för skolan lika mycket som för dig själv. Exakt får du ut av de? Pyroman? Nått fel måste de ju vara eftersom du helt klart tycker om de.
Nytt år nya offer va? Gör mig gärna till ett av dina offer, jag vill se vad du gör då du blir arg, du och ditt lilla psycho-gäng har säkert alla medel att göra mitt liv surt, go on :
)
Din mamma måste tappat dig med huvudet före i golvet då du var liten, en eller ett flertal gånger.
Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul