Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Pokémon Generation 5 på G

10/10 -10 22:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen DevilDoom3

Du verkar lika uppspelt som jag är inför det här, jag kan inte heller vänta, trots att att jag redan avslöjat allt för mycket av storyn p.g.a av alla spoilers som sprider sig över hela Internet...

I alla fall...rimligt att spelen kommer ut till mars, då infaller det med 3DS release-datum.

11/10 -10 08:10 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

B/W har ju exklusiva saker till 3ds och dsi så det kommer förmodligen unefär samtidigt som 3ds

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

11/10 -10 09:15 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Jag tror det kommer antingen före eller efter.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

11/10 -10 13:06 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

SuperJOCKE skrev:

Det menar du inte?

11/10 -10 14:31 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

midgard100 skrev:
SuperJOCKE skrev:

Det menar du inte?

Hahahahaha.... -.-'

Jag menar att det inte kommer att komma samtidigt som en del tror.

11/10 -10 19:09 zy98

zy98

1409 XP 50 inlägg

jag har spelat Black i några dagar nu och det är riktigt roligt tog pokabu som starter

Yo...

12/10 -10 19:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Tanken på en Jaroda med Perversity + Leaf Storm är så mäktig att jag utan tvekan kommer välja Mijumaru som min starter. Hoppas bara att Tsutarja (eller någon av utvecklingarna?) kommer att dyka upp i Dream World sen så att man faktiskt kan få tag på en med Perversity. (Eller Antagonist som det tydligen heter på Bulbapedia)

14/10 -10 14:15 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Lita aldrig på Bulbapedia säger jag bara >.<

~ Aye!

14/10 -10 15:42 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

DevilDoom3 skrev:
Tanken på en Jaroda med Perversity + Leaf Storm är så mäktig att jag utan tvekan kommer välja Mijumaru som min starter. Hoppas bara att Tsutarja (eller någon av utvecklingarna?) kommer att dyka upp i Dream World sen så att man faktiskt kan få tag på en med Perversity. (Eller Antagonist som det tydligen heter på Bulbapedia)

Än så länge så har ingen, inklusive mig, stött på nån Tsutarja i DW.
emma_dockan skrev:
Lita aldrig på Bulbapedia säger jag bara >.<

Dom har oftast mer rätt än serebii m.fl.

14/10 -10 16:59 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

SuperJOCKE skrev:
midgard100 skrev:
SuperJOCKE skrev:

Det menar du inte?

Hahahahaha.... -.-'

Om du menar mig så skrev jag ungefär samtidigt så det behöver inte menas att det kommer dagarna innan/efter

14/10 -10 18:41 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

ShinyLucario skrev:
SuperJOCKE skrev:
midgard100 skrev:
SuperJOCKE skrev:

Det menar du inte?

Hahahahaha.... -.-'

Om du menar mig så skrev jag ungefär samtidigt så det behöver inte menas att det kommer dagarna innan/efter

I stort sett så gör det ju det.

15/10 -10 17:32 oskarh01

oskarh01

831 XP 85 inlägg

vill någon ha en cool bakrunds bild så sckika pm!

om du gillar pokemon B/W/Platinum och vill ha en pokemon skicka ett pm med:4 attacker,abilty,pokemon,level,held item m.m OBS:kan ej fixa stats

15/10 -10 23:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Jag måste spela igenom ett äldre Pokémonspel så att jag har något att göra fram till jul. Väntan på ett nytt spel är alltid olidlig! Men det är bara fram till jul som blir den svåra tiden, sen händer det så mycket saker att man tänker på annat.

Vi fick ju nyligen veta några officiella, fortfarande japanska, namn. Jalorda "rullar inte på tungan" lika bra som Jaroda. Ulgamoth låter inte klokt, Urugamosu var mycket bättre. Väntar på engelska namnen, om man ser tillbaka på tidigare generationer har namnen inte avslöjats förrän några veckor innan release.

16/10 -10 00:05 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

DevilDoom3 skrev:
Jag måste spela igenom ett äldre Pokémonspel så att jag har något att göra fram till jul. Väntan på ett nytt spel är alltid olidlig! Men det är bara fram till jul som blir den svåra tiden, sen händer det så mycket saker att man tänker på annat.

Vi fick ju nyligen veta några officiella, fortfarande japanska, namn. Jalorda "rullar inte på tungan" lika bra som Jaroda. Ulgamoth låter inte klokt, Urugamosu var mycket bättre. Väntar på engelska namnen, om man ser tillbaka på tidigare generationer har namnen inte avslöjats förrän några veckor innan release.

Om du vill kan du ju testa detta så har du något att göra själv kör jag det på Diamond http://www.fuska.nu/forum/trad.php?id=2057182

16/10 -10 10:04 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

DevilDoom3 skrev:

Uragamosu är Ulgamoth. Japanerna uttalar det så. Om du säger moth, med riktigt uttal, så blir det mosu på japanska. Och samma sak med Ulga. På ett ungefär.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar