Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Pokémon Generation 5 på G

19/04 -10 10:52 donkey_boy

donkey_boy

132 XP 1 inlägg

spelet ser konstig utt men jag har bara set dena vidio så vem vet :D

19/04 -10 17:14 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

spelet ser riktigt bra ut, även om det ser konstigt ut. men om man skulle ha samma slags 3d som på dom gamla pokemon så skulle alla bara skriva "ser exakt likadant ut"

åh jag blir så trött på dom som säger sånt.

tjavagörs

19/04 -10 17:26 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

louie skrev:
spelet ser riktigt bra ut, även om det ser konstigt ut. men om man skulle ha samma slags 3d som på dom gamla pokemon så skulle alla bara skriva "ser exakt likadant ut"

åh jag blir så trött på dom som säger sånt.

Det är typ samma som t.ex. i mindre städer och grottor. Om du kollar dom andra bilderna.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

19/04 -10 17:48 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Flashig 3D! :D

7 år på fuska.nu

19/04 -10 18:23 kimmme

kimmme

17961 XP 44 inlägg

jag ska lätt köpa det undra vad det bli för stat pokemon

www.greenday.com
www.mychemicalromance.com

19/04 -10 18:44 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

kimhellstrom skrev:

Undra också om vilka legendariska som ska vara i boxart och hur många pokemon det blir.

19/04 -10 19:09 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

kimhellstrom skrev:

Jag tror alla ska köpa det. Så varför skriva det?
Hade varit annorlunda om du skulle beställa japanskt.

Men iaf, on-topic:
Lägger dom till 107 st igen så blir det 600 exakt. Eller 157 så blir det 650. Och då blir det ett nytt rekord med antalet nya.

19/04 -10 19:16 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

SuperJOCKE skrev:
kimhellstrom skrev:

Men iaf, on-topic:
Lägger dom till 107 st igen så blir det 600 exakt. Eller 157 så blir det 650. Och då blir det ett nytt rekord med antalet nya.

Orka nya. D:

7 år på fuska.nu

20/04 -10 15:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

SuperJOCKE skrev:
kimhellstrom skrev:

Men iaf, on-topic:

600 eller 650 då blir det många nya. Undrar om detta blir sista generationen på pokemon-spelen eller så släpper dom ytterligare en generation till nästa bärbara nintendo konsol.

20/04 -10 16:23 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Om det blir det sista generationen någonsin, då skulle nintendo förlora miljarder på det med tänke på att pokemon så populär i jämfört med super mario bros. Jag skulle tro att det blir runt nya 120 pokemon som kommer att dyka upp i black and white.

20/04 -10 17:22 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag orkar inte med nya.
Pokemon börjar faktiskt bli riktigt tråkigt när de lägger till 120 pokemon hela tiden som man måste lära sig om. =(

7 år på fuska.nu

20/04 -10 18:58 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

trickmaster skrev:
Om det blir det sista generationen någonsin, då skulle nintendo förlora miljarder på det med tänke på att pokemon så populär i jämfört med super mario bros. Jag skulle tro att det blir runt nya 120 pokemon som kommer att dyka upp i black and white.

Mario är väl ändå mer populärt än Pokémon. Det måste det vara.

Och jag tror det blir den sista eller näst sista generationen. Dom kan inte hålla på hut länge som helst.
Apower skrev:
Jag orkar inte med nya.
Pokemon börjar faktiskt bli riktigt tråkigt när de lägger till 120 pokemon hela tiden som man måste lära sig om. =(

Dead wrong. 120?

Det går:
Gen 1 - 151
Gen 2 - 100
Gen 3 - 135
Gen 4 - 107

20/04 -10 20:19 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

SuperJOCKE skrev:
trickmaster skrev:

Och jag tror det blir den sista eller näst sista generationen. Dom kan inte hålla på hut länge som helst.

Jo mario är mer populär än pokemon, men det är inte långt ifrån. Om nintendo skulle lägga ner pokemon efter gen V trots att spelen är fortfarande mycket populära och säljer bra. Så varför lägger inte SEGA ner sonic the hedgehog serien ända sen när de slutade tillverka konsoler och spelen blir nästan allt dåligare och dåligare för varje år. (Tro nog att vissa tycker att sonic unleashed är lite bättre än sonic the hedgehog 360.)

20/04 -10 20:22 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

trickmaster skrev:
SuperJOCKE skrev:
trickmaster skrev:

Jo mario är mer populär än pokemon, men det är inte långt ifrån. Om nintendo skulle lägga ner pokemon efter gen V trots att spelen är fortfarande mycket populära och säljer bra. Så varför lägger inte SEGA ner sonic the hedgehog serien ända sen när de slutade tillverka konsoler och spelen blir nästan allt dåligare och dåligare för varje år. (Tro nog att vissa tycker att sonic unleashed är lite bättre än sonic the hedgehog 360.)

Det hoppas jag verkligen att dom inte tycker för Unleashed var inte bra.

Men iaf, snart får dom slut på idéer för nya generationer och jag lovar att det snart tar slut. Inte att det tar slut med spel utan generationer. Dessutom sa jag även att näst sista är ett alternativ men du måste inse att det snart tar slut.

Men det är bara att vänta och se.

21/04 -10 18:12 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Dead wrong. 120?

Det går:
Gen 1 - 151
Gen 2 - 100
Gen 3 - 135
Gen 4 - 107

Hört talas om ungefär?

7 år på fuska.nu

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar