Jag har åtskilliga.vi börjar med nya figurer från olika serier.(skriv hur mycket du vill)
1.Rayman,Rabbid(rayman-serierna)
2.Masterchief(halo-serierna)
3.Louie,Mr.President(pikmin-serierna)
4.Sora,Roxas,Riku,Xemnas(kingdom hearts-serierna)
5.Sheik(som självständig figur,zelda-serierna)
6.Cloud,Sephiroth(final fantasy-serierna)
7.saki,airan(sin & punishment-serierna)
8.megaman,Harpnote(megaman starforce-serierna)
9.crash,crunch,coco(Crash-serierna)
10.s.a.x.,dark samus(metroid-serierna)
11.blood falcon(f-zero-serierna)
12.kat & ana(warioware-serierna)
13.pac-man(pac-man-serierna)
14.sothe,roy(fire emblem-serierna)
15.gray fox(metal gear solid-serierna)
16.Bowser jr.,paper mario,paper luigi(mario-serierna)
17.goku,son-gohan,vegeta,piccolo(dragonball-serierna)
18.Spyro(spyro-serierna)
19.sly cooper,carmelita fox(sly cooper-serien)
20.silver,shadow,knuckles(sonic-serierna)
21.poo(earthbound-serien)
och nu över till items:
vad sägs om en pistol vars skott gör så att den som blir träffad saktar ner till slow-motion.
och en caught ball som är ungefär som en poke boll,kasta den på en fiende och fienden blir fångad och du kan kasta iväg den ur banan.en gravity hammer från halo kommer naturligtvis.den gör så att den som blir slagen skadas rejält och flyger upp i luften och sen ur banan om fienden har mycket skada.en energy ball från metroid-serien ska dyka upp också om man inte låser den från ingenstans och helar den som rör vid bollen.
och nu till summon capsule(som jag har döpt den till istället för assist trophe):
Guy(naruto-serien)kommer fram och gör dynamic entry 3 gånger.
mickey(kingdom hearts-serien)kommer med sin keyblade och slår alla.sen så antingen så helar han kallaren eller ger honom ett liv.
conker(conker-serien)kommer med en bössa och skjuter dom som han har i sitt sikte,han kommer naturligtvis rulla runt och hoppa också.
bentley(sly cooper-serien)kommer också och hoppar runt och lägger bomber och förmiskningsbomber här och där.
Reflux(rayman-serien)hoppar ut och gör en flame tornado of leptys(som jag kallar den).alla som är på marken måste akta sig men också i luften
F-zero gänget(f-zero serien)kommer och kör igenom banan.
och nu över till banor.
Battlefield,final destination(båda remakes)tech planet(super mario galaxy),final field(legend of zelda:twilight princess),pokemon stadium 3,king dededes throne(kirby-serien),megalo station(sonic rider zero gravity)battle front(lylat wars)chozo ruins(metroid prime)form baton temple(warioware:smooth moves)tower of leptys summit(rayman 3)pac-man,underworld(kid icarus),flat zone 3(game & watch gallery)space dimension(spyro:a new beginning),forest of death(naruto-serien)mount grimly(crash:mind over mutant)
echo ridge(megaman starforce) och memory,s skyscrape(kingdom hearts 2).
Och till slutligen namn på spelet:
Super Smash Bros. Combat
det var ett exempel på hur du kan göra(det här var ändå min ide till nästa spel) :) .
Titt som tätt
är lätt som en plätt,
men har jag inte rätt,så blir det ganska hett.