Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Vad fick dig att le idag? V.2 :D

18/10 -11 13:00 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
wtfwjd skrev:
Men vad är det här... Alesana kommer till Sverige i januari. Måste alla ha sina konserter så tätt inpå? Kanske inte har ekonomin för det @: Nej men jag ska inte whina. Det är ju faktiskt himla bra. Dessvärre känner jag ingen som gillar dem såatteh. We'll see c:

Jag är på;)

på riktigt? yaaay c:

Sure, om du ska till spelningen i Gbg. Om du menar den i Sthlm så är jag inte säker på om jag kan. (:

Haha jasåå! Jo precis det var den jag syftade på. Liite långt till Göteborg härifrån så ah c:

Haha, kanske isf. Beror på hur mycket det kommer att kosta :]

Vill gärna dra till England och se Sum 41 serru;)

Coucou

19/10 -11 16:54 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Fix_d skrev:
wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
wtfwjd skrev:
Men vad är det här... Alesana kommer till Sverige i januari. Måste alla ha sina konserter så tätt inpå? Kanske inte har ekonomin för det @: Nej men jag ska inte whina. Det är ju faktiskt himla bra. Dessvärre känner jag ingen som gillar dem såatteh. We'll see c:

Jag är på;)

på riktigt? yaaay c:

Sure, om du ska till spelningen i Gbg. Om du menar den i Sthlm så är jag inte säker på om jag kan. (:

Haha jasåå! Jo precis det var den jag syftade på. Liite långt till Göteborg härifrån så ah c:

Haha, kanske isf. Beror på hur mycket det kommer att kosta :]

Vill gärna dra till England och se Sum 41 serru;)

På tal om ^. Någon som har 2000kr att skänka?

Coucou

19/10 -11 17:01 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Min soppa var utmärkt på hemkunskapen. :)

20/10 -11 20:13 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

"Jag hatar hösten och det här jävla klimatet."
"Men njut av hösten."
"Hur fan njuter man av hösten."
"Du bara går ut och ser naturen dö."

Coucou

21/10 -11 08:24 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1100 inlägg

Hade ännu en dröm om jedward, YES. Eller om John bara. Fast den var lite mer nasty än vanligt....jag klagar inte. Blir ledsen av att det är det närmsta jag kommer att komma dem, ever.  Haha just det, drömde att jag skulle köpa något också, men hade glömt ta ut pengar så när jag gick för att göra det råkade jag ta sönder kortet i två delar. Konstigt.

21/10 -11 22:30 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Hade ännu en dröm om jedward, YES. Eller om John bara. Fast den var lite mer nasty än vanligt....jag klagar inte. Blir ledsen av att det är det närmsta jag kommer att komma dem, ever.  Haha just det, drömde att jag skulle köpa något också, men hade glömt ta ut pengar så när jag gick för att göra det råkade jag ta sönder kortet i två delar. Konstigt.

Nu när du säger det, jag drömde att du var här på besök. Det var n1ce. Ganska romantiskt förutom att jag sparkade en kompis i ansiktet. Kan säga att du inte direkt tyckte om mig då.

Have I ever told you the definition of insanity?

21/10 -11 22:35 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Att vi ska gå i skolan imorgon...trololo.

7 år på fuska.nu

22/10 -11 00:17 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1100 inlägg

Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:

Nu när du säger det, jag drömde att du var här på besök. Det var n1ce. Ganska romantiskt förutom att jag sparkade en kompis i ansiktet. Kan säga att du inte direkt tyckte om mig då.

OMG på riktigt?! Haha drömde om dig förut en gång ocksa faktiskt.
HAHA åh det skulle jag vilja se!

22/10 -11 03:02 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:

OMG på riktigt?!

Aa (: Brukar vanligtvis bara ha meningslösa sjuka drömmar, men det här var nästan löjligt sockersött. Var f.ö svartsjuk på kompisen.

Haha drömde om dig förut en gång ocksa faktiskt.

Berätta mer!? :D

22/10 -11 09:47 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1100 inlägg

Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:

OMG på riktigt?!

Aa (: Brukar vanligtvis bara ha meningslösa sjuka drömmar, men det här var nästan löjligt sockersött. Var f.ö svartsjuk på kompisen.

Haha drömde om dig förut en gång ocksa faktiskt.

Berätta mer!? :D

Alltså, det var ett par veckor sedan och jag glömmer de flesta drömmar oftast inom några timmar. Tråkigt nog! Men har ändå bilden av någons rum i huvudet. Liknar mtt fast ändå inte D: och den inkluderade btw en tredje part. Haha nej det var  oskyldigt, lovar. c: Men minns inte vem det var. Störigt.

22/10 -11 12:25 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

wtfwjd  skrev:
Alltså, det var ett par veckor sedan och jag glömmer de flesta drömmar oftast inom några timmar. Tråkigt nog! Men har ändå bilden av någons rum i huvudet. Liknar mtt fast ändå inte D: och den inkluderade btw en tredje part. Haha nej det var  oskyldigt, lovar. c: Men minns inte vem det var. Störigt.

Vänta bara tills den dagen du drömmer om mig ;)

De eller dem?

23/10 -11 04:06 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Ja, det suger. Har du varit med om att man gjort en revolutionerande upptäckt, och när man vaknar kommer man ihåg allt utom just vad upptäckten var!? Skitstörande! Kunde varit miljonär vid det här laget om inte annat :/

23/10 -11 10:16 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1100 inlägg

Ja, det suger. Har du varit med om att man gjort en revolutionerande upptäckt, och när man vaknar kommer man ihåg allt utom just vad upptäckten var!? Skitstörande! Kunde varit miljonär vid det här laget om inte annat :/

Tvivlar på att min hjärna är kapabel till sådana drömmar, så nä. Haha det låter ju lagom kul. Men om du inte minns lär det väl inte ha varit något särskilt, eller? D:

23/10 -11 17:40 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Åkte matatu för första gången, trots att elever egentligen inte får det :D

Matatus har ett rykte om sig att vara helt livsfarliga, att det kör som galningar med sina passagerare - något jag fick bekräftat. Kände mig inte speciellt kaxig när minibussen slängde sig ut i högerfilen när vi befann oss i en kö, hade vi fått möte hade jag troligtvis inte suttit här.

Tonight's the night.

23/10 -11 20:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Dexter skrev:
Åkte matatu för första gången, trots att elever egentligen inte får det :D

Matatus har ett rykte om sig att vara helt livsfarliga, att det kör som galningar med sina passagerare - något jag fick bekräftat. Kände mig inte speciellt kaxig när minibussen slängde sig ut i högerfilen när vi befann oss i en kö, hade vi fått möte hade jag troligtvis inte suttit här.

Det där fick mig på något sätt att le idag. :-D

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar