Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Vad är det sämsta med fuska.nu?

Svara
17/06 -10 13:59 Dansed1

Dansed1

743 XP 87 inlägg

Helt klart att det buggar sig ibland.

LitenSmutisgSkitUnge
O_o
På flugjakt!

17/06 -10 14:41 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Alla miljontals dåliga fusk till Pokémon Ruby & Sapphire.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

17/06 -10 22:26 Jelly

Jelly

1337 XP 107 inlägg

Att majoriteten av medlemmarna är p12:or (verkar det som i alla fall).

Nubcakes are delicious.

18/06 -10 12:57 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

eller hur 

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

18/06 -10 20:47 Johantheman

Johantheman

2602 XP 16 inlägg

Allt.

19/06 -10 03:14 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 575 inlägg

Regelbrott.

Tråd rensad, inga personangrepp i tråden!

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

19/06 -10 19:17 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Att V5 kommer efter sommaren.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

19/06 -10 19:40 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Alla kaxiga medlemmar som tror att de är bättre än alla "p12:or" och "p10:or". Nu tänker jag främst på medlemmar som precis fyllt 13.

Och kaxiga medlemmar överhuvudtaget.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

20/06 -10 12:44 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

ShadowKid skrev:
Alla kaxiga medlemmar som tror att de är bättre än alla "p12:or" och "p10:or". Nu tänker jag främst på medlemmar som precis fyllt 13.

Allvarligt.
Du skojar med mig?

7 år på fuska.nu

20/06 -10 12:48 Jelly

Jelly

1337 XP 107 inlägg

ShadowKid skrev:

Vet du ens vad man menar med "p12a"?

Nubcakes are delicious.

20/06 -10 20:50 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Jelly skrev:
ShadowKid skrev:

Jag har fått synen på att den finns 2 sorters "p12:or". Antingen menar man såna som stör i forum. Eller så ser man att någon är 12 år och kallar honom p12:a direkt, så ska man bli straffad för sin ålder då man tar för givet att han ska vara en jobbig snorunge.

- Många brukar bli glada när de blir 13 för att de äntligen slipper bli kallade för p12:or, vissa blir till och med extremt kaxiga efteråt och ska pressa ner alla andra som är 12 år, eller yngre. Själv upplever jag att jag var som kaxigast vid 13 (Säger inte att alla behöver vara det nu...).

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

20/06 -10 20:55 Jelly

Jelly

1337 XP 107 inlägg

ShadowKid skrev:
Jelly skrev:
ShadowKid skrev:

Jag har fått synen på att den finns 2 sorters "p12:or". Antingen menar man såna som stör i forum. Eller så ser man att någon är 12 år och kallar honom p12:a direkt, så ska man bli straffad för sin ålder då man tar för givet att han ska vara en jobbig snorunge.

- Många brukar bli glada när de blir 13 för att de äntligen slipper bli kallade för p12:or, vissa blir till och med extremt kaxiga efteråt och ska pressa ner alla andra som är 12 år, eller yngre. Själv upplever jag att jag var som kaxigast vid 13 (Säger inte att alla behöver vara det nu...).

Man brukar ju inte kalla folk för p12:or för deras ålder (på internet i alla fall), utan snarare för att de beter sig som en snorunge.

Nubcakes are delicious.

20/06 -10 21:18 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Otrevliga medlemmar är ingen större hit.

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

20/06 -10 22:56 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

ShadowKid skrev:
Jelly skrev:
ShadowKid skrev:

Med ett ord: Mobbning.

20/06 -10 23:04 Forsa

Forsa

7979 XP 560 inlägg

Denise skrev:
att när man har det rosa temat är det inte rosa, utan LILA OCH GRÖNT.

Lila och blått menar du? :>
Det sämsta med fuska.nu är att många utav de äldre godkända spelfusken är helt bortkastad tid. Fusk som inte fungerar, är självklara inom storyn eller rent av är (delvis) kopierade från samma sida.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

21/06 -10 08:08 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

ShadowKid skrev:
Jelly skrev:
ShadowKid skrev:

Generalisering. <3

7 år på fuska.nu

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar