Jag tänkte föra en liten diskussion om reglerna... då jag har bland annat lite förslag på förändringar, men även en del saker som jag tycker moderatorerna ska ta hårdare på.
Den första regelförändringen gäller reklam. Som faktiskt är helt tillåtet. Ja, så länge du inte nämner en webbplats... gör man reklam för en webbplats så är det fullständigt förbjudet! Men om jag bara säger att man ska köpa Aftonbladet då det är världens bästa tidning, så finns det ingen regel som säger emot. Ren reklam borde alltså vara tillåtet.
Sedan tycker jag att moderatorerna ska bli hårdare när det gäller allvarliga regelbrott i klubbar. Det jag speciellt tycker är att listor på klubbpresentationer med medlemmar som är varnade alternativt kickade bör raderas omedelbart. Jag ser det som förtal utav de medlemmar som begått regelbrotten. Det är precis som att moderatorerna på Fuska.nu inte går ut med vilka som blivit varnade eller varför någon blivit bannlyst.
Sedan vet jag att Fuska.nus moderatorer inte har någon kontroll över klubbar. Men de kan ta kontakt med den som är huvudansvarig för en klubb, och säga åt denna att radera regelbrotten och att man annars kan vidta åtgärder (varningar, tillsägelser och även bannlysning om det går tillräckligt långt) av den huvudansvariga för klubben.
Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.
Reglerna
6336 XP
1407 inlägg
Svara
Hoppa till forum
-
Köp & Sälj
Köpes & Säljes -
Köp & Sälj
Vad man skall köpa -
Övriga genrer
Webbspel -