Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink
Hej!
Visste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik, men den får duga.
Nåväl, som en del kanske redan märkt så tar det enormt lång tid för fusk och tester att bli godkända.
Jag snackade med ReservoirDog nu på förmiddagen och enligt han så beror allt på lite lathet och ork, och ja, kanske man skulle kunna säga, det är faktiskt 180 fusk som är i kö och väntar på att bli icke/godkända. Så vad kan det annars bero på om det inte är lathet eller ingen ork? Ingår inte det i både (hjälp)moderatorernas uppgifter att ta hand om fusk och tester så att det inte ska bli alltför lång kö? Förlåt om jag verkar pessimistisk, men själv tycker jag det är väldigt mycket, och det bygger på för varje dag som går och blir mer och mer o.s.v.
Jag ska inte klaga på er, ni i nuvarande créwet är grymt trevliga och hjälpsamma, men när det gäller fusk och tester så kanske ni skulle bli lite mer aktiva i valideringen? Jag ska inte säga "ni" heller, det kan säkert vara så att vissa jobbar mer och vissa jobbar knappt alls. Jag vet inte och ska därför inte uttala mig så mycket.
Men jag undrar, varför egentligen tar det så lång tid?
Ezlo
Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.
Validering av fusk och tester tar för lång tid
1 XP
16433 inlägg
Svara
Hoppa till forum
-
Köp & Sälj
Köpes & Säljes -
Köp & Sälj
Vad man skall köpa -
Övriga genrer
Webbspel -