Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

System of a Down

Svara
12/05 -11 16:14 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

sweet :>

"Death is the beginning of immortality.."

22/05 -11 18:18 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Trevligt band, men orkar inte åka till Göteborg för att se dem.

22/05 -11 18:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

pimpfreddo skrev:
Trevligt band, men orkar inte åka till Göteborg för att se dem.

Då delar vi den åsikten.

7 år på fuska.nu

20/06 -11 19:11 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Såg dem på Metaltown i fredags, sjukt jävla bra! När det var en kvart kvar så tänkte vi dra (25,000 människor, hellre dra innan alla andra :P), tog typ en halvtimma att komma till utgången p.g.a alla människor :)

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

21/06 -11 10:32 Yobbo

Yobbo

5149 XP 664 inlägg

SBTK skrev:
Såg dem på Metaltown i fredags, sjukt jävla bra! När det var en kvart kvar så tänkte vi dra (25,000 människor, hellre dra innan alla andra :P), tog typ en halvtimma att komma till utgången p.g.a alla människor :)

Det gjorde ni rätt i, jag stod nästan längst fram och stack när dom hade spelat klart, det tog 2,5 timmar att ta sig till bussen p.g.a kö.

OnT: Jag tycker dom är hyfsat bra, inget favoritband direkt. Väldigt speciell musik...

23/06 -11 03:48 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Yobbo skrev:
SBTK skrev:

Det gjorde ni rätt i, jag stod nästan längst fram och stack när dom hade spelat klart, det tog 2,5 timmar att ta sig till bussen p.g.a kö.

OnT: Jag tycker dom är hyfsat bra, inget favoritband direkt. Väldigt speciell musik...

Tur att man åkte bil då :P
Vi stod nästan längst fram, typ 20 meter från scenen :)

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar