Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Konfigurera uppdateringar 3 av 3. 0% klar.

15/01 -11 13:40 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Igår skulle vår dator göra en automatisk windows-uppdatering och allting gick bra som det brukar göra. Fast sen när jag startade datorn så stod det så här på skärmen: "Konfigurera uppdateringar 3 av 3. 0% klar." och efter ett tag startas datorn om och samma sak kommer upp igen och så fortsätter det.
Jag har sökt lite på google och många säger att man ska mata in sin Vista Recovery CD men nu är det så att jag inte vet var våran är.

Så min fråga lyder: Har någon annan har råkat ut för detta och vet hur man kan lösa det?

Tack på förhand!

Coucou

15/01 -11 14:37 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Går det inte att starta datorn i felsäkert läge?

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

15/01 -11 15:01 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

forza skrev:
Går det inte att starta datorn i felsäkert läge?

Om man gör det så kommer samma sak upp fast skärmen börjar blinka och sen blir den bara svart och det enda man ser är muspekaren.

Coucou

15/01 -11 19:57 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Det enda jag kan komma på är att du frågar någon du känner som har vista samt skivorna att få låna dom. Annars kan du bara lämna in den på lagning..., Men det kostar sin del.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar