Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Midnight club 3.0 | 00:00 - 06:00

25/07 -12 01:26 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Nonzi skrev:
Och soja.

Det var en dag som alla andra. Jag hade precis ätit upp min lunch, rödspätta, en väldigt dyr fisk för skolan att servera, men äcklig trots det. Sju som jag var ville inte känna mig tvungen att äta upp mat som inte är god och jag borde ju inte heller behöva äta knäckebröd. En ung man av min kaliber förtjänade endast det bästa.

På min väg att tacka för maten (en vana jag fotfarande håller fast vid) såg jag en flaska saft på kryddbordet.
"Vilken lycka att jag skulle se den just idag när jag var extra hungrig" tänkte jag medans jag hällde upp mitt glas. Det var inte någon saft jag hade sett förut, det var en mörk, brunaktig saft. Jag brydde mig inte så mycket eftersom jag inte bara antog att det var katrinplommonssaft utan även var glad över att det överhuvudtaget fanns saft. Så jag förde glaset mot munnen och med ett svep hällde jag i mig allt.

"Urgh, uuuhhhhh..." Saften åkte ner i halsen på mig som en slemmig ål. Alla mina sinnen sa åt mig att hosta upp den, men det var för sent, ålen var inom mig och det var inget jag kunde göra. Jag sprang mot vattenkranen där jag struntade i glaset och bara sög allt jag kunde på den. De andra eleverna tittade konstigt på mig, me jag brydde mig inte, det enda jag tänkte på nu var att dränka ålen. Till min lättnad lyckades jag med det efter knappt en minuts drickande och kunde plocka upp min talrick igen och lägga upp den för diskning.

Nu vet ni alla om hur jag fick lära mig om sojas existens.

25/07 -12 01:30 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Nonzi skrev:
Och soja.

Det var en dag som alla andra. Jag hade precis ätit upp min lunch, rödspätta, en väldigt dyr fisk för skolan att servera, men äcklig trots det. Sju som jag var ville inte känna mig tvungen att äta upp mat som inte är god och jag borde ju inte heller behöva äta knäckebröd. En ung man av min kaliber förtjänade endast det bästa.

På min väg att tacka för maten (en vana jag fotfarande håller fast vid) såg jag en flaska saft på kryddbordet.
"Vilken lycka att jag skulle se den just idag när jag var extra hungrig" tänkte jag medans jag hällde upp mitt glas. Det var inte någon saft jag hade sett förut, det var en mörk, brunaktig saft. Jag brydde mig inte så mycket eftersom jag inte bara antog att det var katrinplommonssaft utan även var glad över att det överhuvudtaget fanns saft. Så jag förde glaset mot munnen och med ett svep hällde jag i mig allt.

"Urgh, uuuhhhhh..." Saften åkte ner i halsen på mig som en slemmig ål. Alla mina sinnen sa åt mig att hosta upp den, men det var för sent, ålen var inom mig och det var inget jag kunde göra. Jag sprang mot vattenkranen där jag struntade i glaset och bara sög allt jag kunde på den. De andra eleverna tittade konstigt på mig, me jag brydde mig inte, det enda jag tänkte på nu var att dränka ålen. Till min lättnad lyckades jag med det efter knappt en minuts drickande och kunde plocka upp min talrick igen och lägga upp den för diskning.

Nu vet ni alla om hur jag fick lära mig om sojas existens.

Wow....bara att tänka på det får mig att rysa...

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

25/07 -12 01:33 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Aw shit, nu vet att att jag inte kan stava till "tallrik".

25/07 -12 01:39 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Meh grammatik är överskattat på internet

The talons in the night.

25/07 -12 01:42 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Men det är ju inte grammatik.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

25/07 -12 01:47 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Dont' you argue with me, woman!

The talons in the night.

25/07 -12 01:48 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Min hemlighet är ute, folk vet att jag har låg testosteronnivå!

Vet ni vad som är riktigt jävla störigt? Folk som inte vet vad defenitionen av loli är. Det är PREpubertala. inte POSTpubertala. Om bröst finns så innbär det att det antingen INTE är loli eller att det är oppai loli vilket fortfarande innebär att det INTE är loli.

25/07 -12 01:54 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Har måste ha övat jättelänge på sin intensiva stirr.

25/07 -12 02:17 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Klart han har gjort. Gör inte du det kl 03:00 när det inte finns något att göra

The talons in the night.

25/07 -12 02:31 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Självklart inte. Jag har alltid saker att göra vid den tiden. Oftast så sover jag, men ibland jobbar jag på mina backlogs av spel, filmer, böcker, tv-serier etc..

25/07 -12 02:36 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

Vem är sugen på homos?
http://www.youtube.com/watch?v=J1Q0rg...

Förresten, plötsligt felaktiga bilder. Beror nog på att jag inte postade alla intensiva stirrarna.

Shit, min prenumenationslista har försvunnit!

25/07 -12 03:50 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Tjena.

The talons in the night.

25/07 -12 05:08 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11857 XP 1498 inlägg

Nonzi skrev:
Tjena.

Hej.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

26/07 -12 04:50 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Go'natt internet

The talons in the night.

26/07 -12 05:04 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Internet: Go'natt Nonzi.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar