Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Det tar så länge...

05/02 -11 10:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Diskmaskinen

Varför tar det så länge att få sitt fusk godkänt? Förr hade jag en annan användare, och när jag skickade in de så fick jag typ fisken godkända på några timmar men nu får jag vänta i flera dagar. Vet någon varför? :)

05/02 -11 10:12 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Du hänvisas till denna tråd: http://www.fuska.nu/forum/trad.php?id=2091760

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

05/02 -11 10:12 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1407 inlägg

Diskmaskinen: Det är mycket som ska göras när man kontrollerar fusk. Det som kan garanteras är att samtliga fusk kommer kontrolleras inom sin tid, och att du kommer få ett besked på om det blir godkänt eller inte.

05/02 -11 10:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Diskmaskinen

The_new_cake skrev:
Diskmaskinen: Det är mycket som ska göras när man kontrollerar fusk. Det som kan garanteras är att samtliga fusk kommer kontrolleras inom sin tid, och att du kommer få ett besked på om det blir godkänt eller inte.

Okej.

05/02 -11 10:14 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Diskmaskinen skrev:
Vet någon varför? :)

Jajamensan.
Det beror troligtvis på att hjälpmoderatorerna av någon anledning inte har möjlighet att godkänna fusk. Det är sjukdomstider så några kanske ligger nedbäddade vilket leder till att det tar längre tid.

Det kan också vara så att ditt fusk blivit "Icke godkänt" utan att du tänkt på det/märkt det.

Flera dagar tycker jag är en acceptabel väntetid men om du fått vänta i över en vecka kan du ju alltid skicka ett PM till en hjälpmoderator som kan kolla om fusket ens finns i kön samt kanske förklara varför det tar extra tid m.m.

7 år på fuska.nu

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar