7471 XP
621 inlägg
Darkness_sky skrev:
* Forum som bara moderatorer i klubben och den som är huvudansvarig kan komma in i.
Funktionen finns (och används för ett av två forum i Moderatorer, istället för att ha just det forumet som "specialforum" som på v4), men inte tillgänglig för medlemmar än.
* Fördela privilegier (Kunna ge moderatorerna möjlighet att tex ändra bland forumen och ta bort privs..)
* Lägga till levlar (Tex hjälpare, cooling osv + kunna ge dem olika privilegium som leder till den över)
Ska fundera på saken.
_j_o_n_a_s_ skrev:
Jag skulle tycka att det vara nice med en ''tumme upp och ner'' knapp vid sidan av ett inlägg, d.v.s. om man tycker om det den personen har skrivit kan man ''gilla det'' eller om det är något man ogillar ett inlägg kan man trycka på ''tumme ner''. (Ungeför som på youtube)
Har föreslagits många gånger. Om flera tycker detsamma så fixar jag det!
mtx skrev:
Jag skulle gilla ranker. Som ger en extra saker.
Ett galleri skulle va kul och ju högre rank man har ju fler bilder kan man ha i galleriet. Osv..
Säger tyvärr nej till ranker, då XP fungerar ungefär så.
Ezlo skrev:
Har inte kollat om någon annan tagit upp det, men att kunna skriva anledning till varför man anmäler inlägg/tråd underlättar ju även för moderatorerna, så varför inte?
Har varit uppe jätteofta, och jag kommer fixa det. Dock inte högsta prioritet just nu.
Problemet med V5 är att linjerna man hade på V4 blir konstiga på V5. Kan någon fixa det?!
Ska kolla på det, gäller bara IE (som jag inte använder som standardwebbläsare...)
Även klubbmärken blir konstiga (kolla min klubb METAL så ser ni att det blir helt sjukt konstigt).
Vill ju inte ta bort den heller för om det fixas så ser det skitbra ut.
Tyvärr blir detta något ni får leva med. Vi har bytt fonten på v5, därför ser många loggor väldigt konstiga ut numera...
Man får helt enkelt göra nya.
En XP-affär har varit uppe massor, och jag säger "nej".
| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |
FIQ - medlem
(Inspirerad från signatur av Anti)