Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Slumpade Restarts

07/02 -11 20:06 SquirrelStew

SquirrelStew

208 XP 44 inlägg

Började få ett problem med datorn för en och en halv vecka sen, den startar om sig lite vart som hälst. Dock så klarar den sig ganska länge om jag inte använder nåt annat en internet.
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+, Windows 7 Nvidia. Modellen är Gigabyte Technology CO. LTD M56S-S3 om det spelar nån roll. /Tack

08/02 -11 18:06 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Hade ett liknande problem med min Laptop för ett tag sedan. Problemet med den var att den blev överhettad och därför startade om sig. En annan orsak kan vara att minnet börjar bli fullt.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

08/02 -11 18:46 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Om jag inte minns helt fel, så kan slumpade restarts även bero på att du inte har en laglig licens av Windows 7.

Tonight's the night.

08/02 -11 18:46 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Har hänt mig också. Om du har en stationär datorn så kan du ta av chassi´t (skalet på hårddisken) och sen använda tops, en fuktig handduk eller en dammare.

What can i say i´m a bad man.

08/02 -11 22:11 SquirrelStew

SquirrelStew

208 XP 44 inlägg

Överhettning funkar inte, då jag har ett program som kollar sånt. Minnet är ganska tomt. Visserligen är min licens of windows 7 inte laglig. Men jag hade problemet nån gång innan jag uppgadrerade till windows 7 också. Ska testa att ta bort lite damm :D

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar