Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Motorstorm Apocalypse

Svara
06/03 -11 14:49 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

MotorStorm-festivalen har redan slitit sönder Monument Valley, en fager stillahavsö och det snötäckta Alaska. Nu är det dags att dundra in i Stan ... och det mitt under en förödande jordbävning. Den övergivna storstan är en perfekt lekplats för den nya gränsöverskridande MotorStorm-festivalen. Glöm allt du trodde att du visste om stadsracing, välj och vraka bland alla möjliga fordon och kasta dig upp på svajande skyskrapor, genom förödda byggnader, in i mörklagda tunnelbanesystem och över skakande broar medan jordbävningen sliter sönder stan runtomkring dig! Utforma ditt fordon precis som du vill ha det och kasta dig in i racet omgiven av plundrare och militärpersonal som slåss om stadens spillror. Var med på den ultimata festen ... vid världens undergång!

Någon som ska köpa det? Själv förhandsbokade jag det precis och lär få det på releasedagen (16 mars). Är grymt taggad. ;)

Coucou

06/03 -11 16:45 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Jag väntar på recensioner, men som det ser ut nu så kommer det nog bli ett köp! =) Det var en riktig upplevelse att spela det första Motorstorm med sixaxis och first person för mig. :) Detta verkar minst lika awesome. Hört mycket gott om 3Dn och kan knappt vänta på att uppleva den!
Möjligt att jag förhandsbokar, men då blir det nog billigt från Storbritannien då jag inte vill betala allt för mycket för ett racingspel (ofta låg hållbarhet). xD Tar väl längre tid för det att komma då, men aja. :)

Want some chocolate?

06/03 -11 17:17 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Spelbutiken.se är ju billigt annars.;)

Coucou

06/03 -11 20:27 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:

Jojo, köper typ hälften av mina spel där.;) Men 500 kr är fortfarande lite mycket. Kan ju bli billigare ganska snabbt och detta är inget spel jag är superhypad över direkt. Så jag tror jag föredrar 400 kr från England, men lite längre väntetid i så fall. xD

Want some chocolate?

06/03 -11 21:20 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

repli skrev:
Fix_d skrev:

Jojo, köper typ hälften av mina spel där.;) Men 500 kr är fortfarande lite mycket. Kan ju bli billigare ganska snabbt och detta är inget spel jag är superhypad över direkt. Så jag tror jag föredrar 400 kr från England, men lite längre väntetid i så fall. xD

Jovars. :)
För mig så ligger detta på top 5 spel 2011. ;)

Coucou

06/03 -11 22:51 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
repli skrev:
Fix_d skrev:

Jovars. :)
För mig så ligger detta på top 5 spel 2011. ;)

För mig ligger det 7 på min topplista 2011 =) Men då har redan 2 spel kommit, så det kanske blir 5 då. xD

Want some chocolate?

11/03 -11 10:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Testade demot å visst det var rätt kul men inget köp tror jag inte.. Kanske när det blir billigare.

11/03 -11 14:08 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Testade också demot och det märktes verkligen att serien förändrats mycket sen sist! Men det blir absolut ett köp för min del. Det är bara så himla bra 3D. xD
Det har fått bra recensioner också. :)

Want some chocolate?

11/03 -11 21:02 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Låter bra, mitt internet strular så jag kan inte logga in på PSN och kan därför inte testa demot. :(

Coucou

12/03 -11 00:13 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
Låter bra, mitt internet strular så jag kan inte logga in på PSN och kan därför inte testa demot. :(

Är du säker på att det är ditt internet? PSN var under service igår och då kunde ingen logga in. Eller... det var bara PS store för min del. :S

Want some chocolate?

12/03 -11 00:19 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

repli skrev:
Fix_d skrev:

Är du säker på att det är ditt internet? PSN var under service igår och då kunde ingen logga in. Eller... det var bara PS store för min del. :S

Eftersom det inte har fungerat på ungefär 2 månader så är jag ganska säker. Tror det har något med 3 att göra men jag orkar inte ta tag i det. :/

Coucou

14/03 -11 20:46 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Jag fick igång det igår och laddade direkt ner demot. Riktigt kul! :D

Coucou

14/03 -11 21:52 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:

Härligt! :D Jag har bokat nu, ska bli riktigt kul att testa. :)

Want some chocolate?

15/03 -11 03:04 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

repli skrev:
Fix_d skrev:

Nice, varifrån blev det? :)

Coucou

15/03 -11 14:39 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
repli skrev:
Fix_d skrev:

Nice, varifrån blev det? :)

Det blev ju England, som jag pratade om. XD Men detta kan ställa till problem då jag nu hörde att det ska bli uppskjutet där p.g.a vad som skett i Japan. Nåja, jag kan avboka om det hinner bli lite billigare i Sverige i så fall. Är inte så desperat. XP

Want some chocolate?

15/03 -11 15:33 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Jag har MotorStorm bara, hade tänkt köpa MS A då jag tycker om MS.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar