11417 XP
452 inlägg
Kyssen skrev:
Han sa ju att reklam inte var tillåtet på fuska.
Regler skrev:
Det är tillåtet att posta länkar till andra webbsidor om dessa är relevanta för diskussionen i en specifik tråd. Referal-länkar och länkar som postas med avsikt att marknadsföra en webbsida är inte tillåtna.
Vill man marknadsföra någonting på det här stället så får man, precis som företagen har gjort till höger, betala för en annonsplats. Det är skillnaden. De betalar.
Kyssen skrev:
Jag skulle låsa tråden nu. Men vänta.. Jag kan ju inte?! Nej, för "någon" tog bort det!! ._.
Men se till att diskutera skiten i diskussionstråden som rör det jävla ämnet då. Där kan du sen förklara för oss varför det ska vara tillåtet att leka mini-mod.
Att fortsätta spy ut oväsentligt gnäll i var och varannan tråd kommer inte förändra ett strunt.
Stekaren skrev:
Okej, men jag gör inte reklam nu..jag vill bara att ni REKLAM BORTTAGET
Stekaren skrev:
Eftersom folk är betydligt yngre och omognare på den här sidan så kan man inte svara lika bra eller vettigt på frågor som ställs här i forumet, så då låter man bli med att svara ist, då det oftast (tycker jag) är de äldre som har frågor/saker som de behöver hjälp med etc. Därav kanske forumlekar är den aktivaste forum-delen? Sajten behöver fler äldre aktiva medlemmar, för några år sedan så var sidan jätte aktiv (som sagt) och då tyckte jag faktiskt att de flesta var lite äldre eller iaf mognare till sättet.