Hej på er.
Som alla vet så kan man omöjligt göra alla nöjda. Under v4 ville alla se en uppdatering. En ny version släpps. Vad händer då? Jo, sidans aktivitet sjunker drastiskt och folk klagar på den nya versionen. Är det jag som överdriver nu eller gillar ni inte denna? Var v4 bättre? Varför?
Jag har, under senare tid nu, sett en massa medlemmar som säger "v5 suger, ge oss v4". Ok, att vissa inte gillar denna förändring, det var väntat. Men vad är fel? Färgerna? Strukturen?
Hur skulle man kunna göra det bättre? För att återinföra v4 känns knappast som ett alternativ, ens om båda versionerna skulle vara tillgängliga. Skins? Ska designen ändras IGEN?
Gjorde vi fel i vårat beslut om att inte visa så mycket för medlemmarna innan släppet, skulle vi ha visat er detta innan (och inte enbart hmods/mods)?
Anledningen till denna tråd är främst för att få reda på exakt hur stor andel som föredrog v4, vad som är fel med denna, och vad man kan förändra. Jag kanske överdriver, det kanske var precis såhär i lika stor utsträckning när v3 blev v4, men jag var inte med då.
Sen vill jag bara säga att det känns lite dubbelmoral att ni först gnäller på bristen på uppdateringar, och sen ogillar v5 så som ni verkar göra.
Tack för mig.
/FIQ
| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |
FIQ - medlem
(Inspirerad från signatur av Anti)