Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Ny förbättrad meny, vad tycks?

26/04 -11 20:37 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Alltså, jag tycker att den tar för mycket plats (lodrätt), så man skulle kunna sätta de olika "grupperna" (finner inga ord just nu...) i olika staplar, så att de tar mindre plats. Det känns som sagt som om det skulle ta för mycket plats just nu.

Sedan tycker jag att de olika rubrikerna borde vara lite större än underrubrikerna, och gärna understrukna också.
Med rubriker menar jag Fuska.nu, System, Profil, Verktyg, Forum och Klubbar.

Om jag förklarade otydligt så kan vi ta det t.ex. i #fuska.nu.

EDIT: Bättre såsom det är nu.

.

26/04 -11 20:57 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

LOL! Är det meningen att det ska vara så? Trodde det var en bugg..

EDIT: Under tiden jag skrev den ^ texten vart det bra! :P

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

26/04 -11 21:18 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

FIQ skrev:
Apower skrev:
Detta är ingen kritik utan bara en fråga. Exakt hur lyfter det fram klubbar?

För att tidigare va Klubbar endast tillgänglig i en pyttemeny uppe till höger som få la märke till. Vissa trodde tillochmed funktionen tagits bort (!). Nu är ju det ifråga en del i medlemsbar och syns lika mycket som allt annat, typ. Det var så jag menade.

Just nu så söker saken endast på Spel om man klickar enter istället för "Sök". Detta ska jag fixa inom kort.

Mhm. Ja, jag är dålig på att märka detaljer.

7 år på fuska.nu

26/04 -11 21:25 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Klar förbättring, nicely done.

Coucou

26/04 -11 21:32 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Fungerar sjukt bra imo. Mycket snyggare och enklare att ta sig runt på fnu. Thumbs up!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

27/04 -11 00:17 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Tycker det ser jättebra ut.

Kul för övrigt att ni lyssnar på allas åsikter, och uppfyller önskemål.

*

27/04 -11 00:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Toppen!

F.ö. när man söker på "medlem" i sökfältet så omvandlas det automatiskt till spel igen.

27/04 -11 01:43 FIQ

FIQ

7471 XP 621 inlägg

ToonLink skrev:
Toppen!

F.ö. när man söker på "medlem" i sökfältet så omvandlas det automatiskt till spel igen.

Bara om du klickar enter, som sagt. Fixat, men admin måste uppdatera på fuska.nus server...

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

27/04 -11 16:56 Knewt

Knewt

11417 XP 452 inlägg

Vore awesome om man, som sagt, gör textstorleken större och kanske sätta några fler pixlar padding. Och att man fixar placeringen på menyn, den får ju inte vara centrerad sa vi ju ;_____;

27/04 -11 17:07 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Går det att göra "!" i tjockare stil jämnfört med resten av texten på den nya grejen när man får ett medelande osv.?

För det är väldigt svårt att märka tycker jag :o

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

27/04 -11 17:29 Knewt

Knewt

11417 XP 452 inlägg

19Robb92 skrev:
Går det att göra "!" i tjockare stil jämnfört med resten av texten på den nya grejen när man får ett medelande osv.?

För det är väldigt svårt att märka tycker jag :o

Eller sätta en siffra ist. "Profil(1)".

27/04 -11 17:34 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1407 inlägg

Tycker att ett utropstecken ger ett seriösare intryck än en siffra. Däremot kanske man kan göra att den blinkar så den blir enklare att upptäcka.

27/04 -11 17:43 Knewt

Knewt

11417 XP 452 inlägg

The_new_cake skrev:
Tycker att ett utropstecken ger ett seriösare intryck än en siffra. Däremot kanske man kan göra att den blinkar så den blir enklare att upptäcka.

Jag tycker att en siffra ger ett mer användarvänligt intryck än ett utropstecken, speciellt ett blinkande utropstecken.

27/04 -11 19:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Så om man får två meddelanden så ska det vara två utropstecken? Då är det bättre med siffran "2" :D

Föredrar hellre siffror än utropstecken.
Varför just utropstecken The_new_cake?

27/04 -11 19:26 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1407 inlägg

ToonLink: Om man får flera meddelanden så är det fortfarande bara ett utropstecken. Jag gillar tanken med att det visar att något har hänt, och tycker det känns bättre än siffror.

Void: Det beror väl på hur snabbt man gör att det blinkar, men blinkar det till något varje sekund så tror jag nog man klarar av att få det mer synligt. Man kan även begränsa att det bara blinkar fem gånger eller någonting liknande också.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar