2919 XP
297 inlägg
wtfwjd skrev:
Vad mycket koll du verkar ha.
Man behöver ju inte direkt tvinga ut en katt, eftersom katter vill vara ute. Det dumma och själviska i det här läget vore väl i så fall att inte släppa ut katten.
Trollar du eller är du på riktigt? Herregud
Tack.
Men är du trög? Undrar vad fan som är poängen med att ha en katt om den kastas ut och får livnära sig på råttor och fågelungar.
Men såklart, varför skulle g4merzzzzz bry er om ett djur. Förhoppningsvis gör föräldrarna det.
Det finns andra alternativ än att släppa ut dem på grannarnas tomt dessutom. Men, sålänge det inte bättras får jag väl ta hand om det på mitt sätt.
Trololoolllollol jag trollar värst jag vill, herregud mind your own business
Jag är en tråd ifrån att kalla dig för dumhuvud, men det skulle knappast hjälpa diskussionen så jag låtsas att du är en dator.
Vi har en kattlucka, katten går ut och in varje dag, han går ut på morgonen, går in igen på dan, ut efter ha sovit och in igen på kvällen. Vi tvingar inte vår katt någonting, katter är utomhusdjur (om du inte köper värsta fisförnäma stekarkatter) och går därför ut med vilje.
Och det är ingen som "tvingar" katten att livnära sig på råttor och fåglar, vår katt får mat två gånger om dan, sedan blir den mätt, om den vill jaga råttor och fåglar så gör den det.
Om du har problem med grannens katt så föreslår jag att du tar upp det med grannen istället för att kasta skit på deras tomt och lägga skelett i motorhuven.
Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.