Nu får det fanimig räcka! Fan heller att jag tänker att refresha min tid i WoW med ännu en månad! Seriöst, jag pallar inte all djävla bajshumor som finns i detta djävla wc3-mördare till spel!
Exempel 1: I Durotar, man får rida på en varg till Razor hill istället för att springa hela djävla vägen. Ok. Bra. Men vad fan gör den dåligt animerade vargmongot? Jo den bajsar mitt på vägen. ???!!! Vad i helvete?!?! Vad hända med den mörka och seriösa storyn från Warcraft 3?! För fan i helvetet, vilken ålder ska spela detta spel? femåringar?!
Exempel 2. Goblins har hittat en massa kristaller i Azhara och man ska fråga en stenjätte om vart de kommer ifrån, det visar sig att stenjätten bajs ser ut så. Sig mig, en ENDA person över fem som tycker att det var roligt eller nödvändigt?
Sedan ska vi ju inte nämna karaktärer som Budd eller Zuni. Vad fan har hänt med detta spel? Ifrån att vara ett av de mer mörka och seriösa fantasyspel som någonsin kommit ut så hard det blivit ersatt med BAJSHUMOR?!
Ok, jag rage:ar lite för mycket, men jag blir bara så förbannad över hur Blizzard har halshuggit Warcraft storyn som byggdes upp så bra genom Warcraft 3.
/ragequit
Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.