Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

mmmmmmm

Svara
29/05 -11 15:44 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

ninen2001 skrev:
Slickepinnen skrev:
ninen2001 skrev:
Min youtube kanal

http://www.youtube.com/user/TheSlayerswe?fea...

Hur lyckades du i din GTA SA video ha skrivfel i varje mening?

och muysterierna? En gubbe som ser ut som en cowboy? En skölpadda? En gul ambulans? Och Area 61, hur skulle man inte kunna veta om den -.-
Om du ska göra mysterier gör då om några som leatherface eller gropen full med kroppar.

Du ska alltid dissa mig.Och jag är bara 9 år.Jag skrev i videon "I have founded six mysteries things"
Och det betyder att jag inte hittade leatherface (men jag gjorde det idag).Jag ska göra en part 2 idag om jag hinner

Tycker bara att din engelska e så ledsam. Founded???? Va fan -.-
Och om du ska göra en mysteries video så gör om några riktiga mysterier. Din ända var UFO:n, som säkert ändå är en vanlig sak

(????)??

30/05 -11 16:16 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1517 inlägg

Slickepinnen skrev:
ninen2001 skrev:
Slickepinnen skrev:
ninen2001 skrev:
Min youtube kanal

och muysterierna? En gubbe som ser ut som en cowboy? En skölpadda? En gul ambulans? Och Area 61, hur skulle man inte kunna veta om den -.-
Om du ska göra mysterier gör då om några som leatherface eller gropen full med kroppar.

Du ska alltid dissa mig.Och jag är bara 9 år.Jag skrev i videon "I have founded six mysteries things"
Och det betyder att jag inte hittade leatherface (men jag gjorde det idag).Jag ska göra en part 2 idag om jag hinner

Och om du ska göra en mysteries video så gör om några riktiga mysterier. Din ända var UFO:n, som säkert ändå är en vanlig sak

Gå in på min kanal imorgon har jag en rolig gta sa mysteries video

Fucking weebs...

30/05 -11 16:27 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

ninen2001 skrev:
Slickepinnen skrev:
ninen2001 skrev:
Slickepinnen skrev:
ninen2001 skrev:
Min youtube kanal

Gå in på min kanal imorgon har jag en rolig gta sa mysteries video

Don't dissapoint me.

(????)??

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar