Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

läskigt men spännande...

07/05 -11 21:58 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

jag är prenumetant på game.se. häromdan fick jag ett mail ifrån de där det stod: "Vi har hört flera rykten om Nintendo Wii 2!
klicka vidare för mer skvaller..."
men när jag klickade så hände det inget! jag försökte flera gånger! kan nån tala om vad som händer?! detta är läskigt! och sant!

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/05 -11 22:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

tizo skrev:
jag är prenumetant på game.se. häromdan fick jag ett mail ifrån de där det stod: "Vi har hört flera rykten om Nintendo Wii 2!
klicka vidare för mer skvaller..."
men när jag klickade så hände det inget! jag försökte flera gånger! kan nån tala om vad som händer?! detta är läskigt! och sant!

Virus kanske!

07/05 -11 22:01 henjan

henjan

07/05 -11 22:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Nej, Nintendos nya konsol heter Project Cafe. Eller tolkas på det namnet. Som sagt. Dem har annonserat att den kommer heta något med feel. Alltså Nintendo Feel.

Det som är speciellt är att handkontrollen har en skärm på 6-7 tum. Det som är speciellt med denna skärm är att du kan dra ditt finger (Eller vad du vill) och sedan känna på föremål. Trä,Metal taggigt  etc. etc.

Konsolen kommer inte ha någon hårddisk som alla andra konsoler. Den kommer använda sig av SD-Kort.
EDIT: Mer kommer på E3 detta året.

08/05 -11 10:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Om jag ska vara ärlig: Game suger.
Förra året när jag skulle köpa något DS spel för 399(stod det på sajten, åtminstonde), men när jag skulle köpa det(då jag var där) så kostade det 549....

08/05 -11 12:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Squirtle skrev:
Om jag ska vara ärlig: Game suger.
Förra året när jag skulle köpa något DS spel för 399(stod det på sajten, åtminstonde), men när jag skulle köpa det(då jag var där) så kostade det 549....

Det är en stor skillnad mellan Webb Priserna och Affär priserna.

08/05 -11 19:47 gosseN

gosseN

2054 XP 628 inlägg

Så fort det inte går och uppna en sida är det virus

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar