Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Eurovision Song Contest 2011

10/05 -11 21:33 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

blablabla skrev:
Något metalband med? :>

"Death is the beginning of immortality.."

10/05 -11 22:36 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Jag gillar Portugal ^^

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/05 -11 16:10 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Apower skrev:
Kul med alla elvaåriga haters som tycker de är asballa när de dissar ett av världens största musikarrangemang och undrar när de ska lägga ned det. Så söta. :)

+1

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

11/05 -11 17:16 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

blablabla skrev:
blablabla skrev:
Något metalband med? :>

Avgör själv om du tycker att Turkiet och Georgien räknas dit.

7 år på fuska.nu

11/05 -11 22:47 mariobros1

mariobros1

19756 XP 859 inlägg

Jag såg det igår, tyckte faktiskt att det här var ett utav de bättre åren. Blev positivt överraskad.
Jag gillade verkligen Norges bidrag, tyckte den verkligen var stört skön.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

12/05 -11 20:29 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Apower skrev:
Kul med alla elvaåriga haters som tycker de är asballa när de dissar ett av världens största musikarrangemang och undrar när de ska lägga ned det.

Du menar att ett evanemang med låtar som går från hyffsade till katastrofalt dåliga låtar, pinsam humor, väldigt utdraget och framförallt extremt frusterande kommentatorer och programledare är något värt att behålla.?

Slökollade lite på programmet, låtarna var så djävla värdelösa att jag satt och led utav det.

Gillar man detta så bör man lyssna på lite mer musik.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

12/05 -11 21:18 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Paulinho skrev:
Apower skrev:
Kul med alla elvaåriga haters som tycker de är asballa när de dissar ett av världens största musikarrangemang och undrar när de ska lägga ned det.

Du menar att ett evanemang med låtar som går från hyffsade till katastrofalt dåliga låtar, pinsam humor, väldigt utdraget och framförallt extremt frusterande kommentatorer och programledare är något värt att behålla.?

Slökollade lite på programmet, låtarna var så djävla värdelösa att jag satt och led utav det.

Gillar man detta så bör man lyssna på lite mer musik.

Kollar du på Svt:s tittarsiffror under tävlingen, Så ser du ett tal du inte ens kan räkna till...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

12/05 -11 21:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Inget slår år 2006. När lordi kom och vissade att Hard rock är betydligt bättre än pop :P Jk.

12/05 -11 23:13 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

sverige kom till final! :D

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/05 -11 16:56 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Lespooo skrev:

Kollar du på Svt:s tittarsiffror under tävlingen, Så ser du ett tal du inte ens kan räkna till...

Vet du hur man räknar tittare? Nej, just det.

Man ger 2000 pers en box som tillåter statisktikgubbarna att kolla vilka kanaler de kollar på.

Helt missvisande och betyder ingenting.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

13/05 -11 17:07 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Patetiskt att vissa länder mutar till sig en plats i finalen också.

*

13/05 -11 17:43 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Paulinho skrev:
Lespooo skrev:

Vet du hur man räknar tittare? Nej, just det.

Man ger 2000 pers en box som tillåter statisktikgubbarna att kolla vilka kanaler de kollar på.

Helt missvisande och betyder ingenting.

Lustigt att du frågar en fråga jag inte kan få svara på

I hate you anyway

13/05 -11 19:56 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Den dagen In Flames besitter Sveriges bidrag tänker jag börja titta på ESC

Have I ever told you the definition of insanity?

13/05 -11 22:50 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Eric_ skrev:
Patetiskt att vissa länder mutar till sig en plats i finalen också.

Mutar? Detta har beslutats i samråd med alla medlemmar, att eftersom dessa länder går in med ett så otroligt mycket större kapital än de andra (kanske såpass att det inte skulle bli någon tävling annars) så får de vara med i finalen. Inte så kul att satsa ett kapital som de gör och sedan inte få vara med.

7 år på fuska.nu

15/05 -11 00:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Bosnien hertsiSHITo 12 point. Jag är trött på att höra det VARJE ÅR. Dem bara hotar dem andra länderna med att spränga sig. Och skicka dears kusiner på dem... Och ta deras pengar..

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar