Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Värt och köpa Xbox?

Svara
12/05 -11 16:42 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Mitt 360 är en av mina absoluta älsklingar <3
Jag tycker absolut det är värt att skaffa ett vare sig man har PS3 eller Wii också. Jag är super nöjd över mitt Xbox iallafall. Tycker man ska skaffa en iallafall :o

~ Aye!

12/05 -11 17:13 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Viktore2 skrev:
Egentligen spelar detta med prestanda och allt ingen roll. Då det inte är några större grafik skillnader på dem gemensama spelen. Eller det är ingen skillnad. Det ända som är skillnaden det är ju dem exklusiva. Från mitt håll är PS3:an bättre när det gäller det. Men inte om man vill ha ett solid online och bra spel. Exempel Killzone är ju ett känt FPS spel. Men som jag ser det är det som vilket FPS som hälst. Precis som Reach.  Och jag vet inte? Vad kan PS3:an göra som inte 360'n kan?

27Kr för 3 månader för Online är det värt. Så lägg ner med det ;) Jag kan tänka mig ge 9Kr månaden för att få ett säkert online och inte något som ger ut mina koder.

När det gäller annan hårdvara:
Xbox Headsett Steel series vinner
Xbox kinect blåser på Playstation Move.

Så man kan lätt uppdatera om man vill.

Ozzy: Killzone släpptes Februari. Så jag räknar det som 2010 lika bra. Dem fördröjde det bara för att.
Samma sak med LBP2.

Du jämför Killzone och Halo? Skillnaderna är ganska enorma tekniskt och grafiskt sätt. Även sätten man spelar de på är rätt olika.
PS3an kan helt enkelt göra större, snyggare och mäktigare spel. Du säger det ju själv. Men grejen är egentligen inte vad konsolerna kan göra, utan vad de gör. Och där gör PS3 mer, med fler storspel, och bra sådana.

Du menar 270 kr? Nej, jag håller inte med där. Inte värt det.

Nej, när det kommer till tillbehören kan man inte riktigt säga vem som "vinner" som fakta. Det är också en sak som kan diskuteras.

Want some chocolate?

13/05 -11 19:45 gosseN

gosseN

2054 XP 628 inlägg

Jag har bestämmt mig för att köpa xbox nu

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar