En gång för länge sedan, men ändå inte så länge sedan, faktiskt bara några få månader sedan, tittade jag igenom ett forum i någon av internets gudsförgätna avkrokar, och såg en mycket bisarr tråd. Den tråden handlade om sex, om parning, om kärlek som saknar motstycke - en av mänsklighetens finaste egenskaper.
Än så länge verkade allt i sin ordning, men det var något som inte stämde. Något var fel.
Det märkliga med denna tråd var att föremålet för trådstartarens åtrå och villkorslösa kärlek inte var en kvinna. Det var inte en man, det var inte en fot, det var inte ett djur - Det var en stol.
Jag höjde lite på ögonbrynen, och frågade mig själv om det jag just läst verkligen var sant. Kunde en människa verkligen attraheras till en stol, av alla möbler som finns?
"Det ligger i mänskliga hanars natur att dras till fyrbenta objekt av trä, i rätt storlek och höjd. Stolar uppfyller samtliga krav för att uppfattas som lämpliga partners."
En kille från YouTube
Jag gjorde lite research på internet och hittade en hel del källor som tyder på att denna sexuella läggning, som verkar vara relativt okänd, är vanligare än många tror.
Den verkar vara mycket utbredd i bland annat USA, och det finns flera intresseorganisationer som aktivt kämpar för att den ska bli mer erkänd.
"Stolfetischismen breder ut sig allt mer, snart kommer allmänheten bli tvungen att erkänna dess existens"
En rolig snubbe
Så, vad anser ni om denna fetisch?
Rätt eller fel?
Är den omoralisk?
Känner ni någon med denna fetisch?