4469 XP
624 inlägg
Viktore2 skrev:Swires skrev:repli skrev:Swires skrev:repli skrev:Swires skrev:
Är inte flower ett spel som man inte behöver göra något på? Jag har nämligen laddat ned ett demo och testat det...
Na, det är nog inte ett spel du tänker på då, för i spel måste man alltid göra något, de är interaktiva.
Nej men i Flower styr man vinden med sixaxis för att föra runt blomblad. :P
HAHAHAH! VILKET SPEL!!! Har ändå köpt DEAD SPACE! (:
För mig ska det vara action hela tiden (nonstop) och det ska helst vara lite läskigt/skrämmande.
Själv föredrar jag Flower. xD Har Dead Space med, men det är alldeles för läskigt för att jag ska spela mer av det. :P Gillar också action, men ska det vara läskigt måste jag ha någon vän med mig... inte kul att vara rädd själv tycker jag. D=
Jag kan inte bli rädd... det är något fel på mig och sedan när jag har polare med mig håller dom på att skita på sig.
... Och jag bara fortsätter :P
Dead Space är inte läskigt. Och jo du är nog rädd :P Spela Amnesia, då lär du aldrig sova lungt igen tro mig xD
Som sagt. Dead space är inte läskigt för mig. Det kanske är för jag är uppföd med skräck spel och filmer. Resident evil till PS1 och N64.
Amnesia var inte ett dugg läskigt. Jag har Resident Evil 4 till Wii, inte läskigt. Jag har gått i skogen mitt i natten när min polare slängde bort min mobil och jag fick själv leta efter den, jag hittade den inte efter 1h ungefär. Då visade han den, jag hade gått förlångt ini skogen. (Det finns björn där, inge farligt). Mina polare brukar skrämma mig ibland så att jag hoppar till om de står bakom dörren och jag går förbi. Men det är bara reflex.
EDIT: Jag har själv sätt alla Saw-filmerna. (Några med mina polare).
INGET kan få mig att bli rädd, så enkelt är det bara.
3hDe, 1Pl och 75mH
Das Auto