Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

trevligt

Svara
18/06 -11 00:42 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1517 inlägg

mmm

Senast redigerat 13/08 -14 16:13

Fucking weebs...

18/06 -11 00:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Du har ju ständigt problem. Sedan har jag svårt att tro att du har köpt detta program.

18/06 -11 01:18 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1517 inlägg

Viktore2 skrev:
Sedan har jag svårt att tro att du har köpt detta program.

Har jag sagt det?

Fucking weebs...

18/06 -11 01:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

ninen2001 skrev:
Viktore2 skrev:
Sedan har jag svårt att tro att du har köpt detta program.

Har jag sagt det?

Precis. Om du har några problem får du kolla upp dem på youtube eller komma på det själv. Men läs reglerna innan du postar något.

• Det är förbjudet att länka till eller på annat sätt distribuera webbsidor och andra resurser som kan användas till nerladdning av upphovsrättskyddat material, och kringgående av copyrightskydd.

18/06 -11 01:43 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Viktore2 skrev:
Precis. Om du har några problem får du kolla upp dem på youtube eller komma på det själv. Men läs reglerna innan du postar något.

• Det är förbjudet att länka till eller på annat sätt distribuera webbsidor och andra resurser som kan användas till nerladdning av upphovsrättskyddat material, och kringgående av copyrightskydd.

Det kanske vore bättre ifall du faktiskt läste vad den regeln handlar om.

Han länkar inte till något som kan användas till nerladdning av upphovsrättskyddat material och tråden har ingenting med piratkopiering att göra överhuvudtaget. Vart han fått tag på programmet har inte du med och göra, och hör dessutom inte till saken.

OnT: Jag skulle nog rekommendera att du tar och kollar igenom lite olika guider av sony vegas på youtube och andra sidor, så att du lär dig vart alla inställningar ligger. För jag tror att det är så man kan lösa ditt problem som du har, inställningarna.

Sen för femitelfte gången, du kan väl googla först innan du ställer din fråga? Om du lär dig googla bra, så slipper vi dina frågor som du kommer med flera gånger i veckan.

Tonight's the night.

18/06 -11 02:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Dexter skrev:
Viktore2 skrev:

Han länkar inte till något som kan användas till nerladdning av upphovsrättskyddat material och tråden har ingenting med piratkopiering att göra överhuvudtaget. Vart han fått tag på programmet har inte du med och göra, och hör dessutom inte till saken.

Så sant så, men han har sagt det själv att han har laddat ner det olagligt vilket bryter mot regeln. Han vill ha hjälp från något som är olagligt nedladdat, han är dum nog att erkänna att han har gjort det får han skylla sig själv.

18/06 -11 10:29 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1407 inlägg

ninen2001: Antagligen har du ändrat i några inställningar. Hittade efter en snabb sökning på Google något som kan ha att göra med ditt problem.

Speed up / slow down video in Sony Vegas Pro
http://www.youtube.com/watch?v=g_275F_S4_M

Viktore2: Finns ingenstans där han påstår att han laddar ner någonting olagligt. Han har faktiskt bara sagt att han aldrig sagt att han köpt det, vilket varken betyder att han laddat ner det olagligt eller köpt det. Det betyder bara... ingenting, på ett ungefär.

18/06 -11 11:30 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Viktore2 skrev:
Dexter skrev:
Viktore2 skrev:

Så sant så, men han har sagt det själv att han har laddat ner det olagligt vilket bryter mot regeln. Han vill ha hjälp från något som är olagligt nedladdat, han är dum nog att erkänna att han har gjort det får han skylla sig själv.

Nej, det har han inte. Han har bara sagt att han inte köpt det, han kan alltså lika gärna ha fått det.

Tråden handlar inte om piratkopiering överhuvudtaget och bryter därför inte mot några regler.

Tonight's the night.

18/06 -11 12:25 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Det var då ett jäkla tjat på dig och dina program på datorn -.-'

Först och främst: lär dig bra engelska så att du fattar vad det står på youtube videos (ibland säger text mycket mer än videon själv)

Sen om du inte kan med saker och ting ladda inte ner program då för då blir det 20 trådar av just en enda medlem. Vilket jag nästan tycker är spamm.

Och sist: Ett tips är att inte gå med på piratkopiering, antar att det är så du fått programmet, för om det skulle vara så att polisen trackar din IP så kan du säga farväl till bl.a din dator och TV samt mycket annat beroende på hur mycket misstänkta piratkopierings filer och program polisen hittar på din dator. Det är inte lite pengar vi snackar om då.

Bara gav dig ett tips att avstå från sånt för dina förräldrar får smällen om du blir påkommen.

What can i say i´m a bad man.

18/06 -11 12:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Precis som The_Link säger, Jag är trött på han och hans problem. Och allt som han drar upp handlar om Piratkopiering (Skulle jag tro då han manglar upp massor av problem)

Det hade varit skillnad om det bara varit någon tråd om det men det är ju massor. Och direkt när han är klar med den först skapar han en ny tråd. Han som sagt kolla värken på youtube eller Google om svaren.

18/06 -11 19:52 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

the_Link96 skrev:

Först och främst: lär dig bra engelska så att du fattar vad det står på youtube videos (ibland säger text mycket mer än videon själv)

Sen om du inte kan med saker och ting ladda inte ner program då för då blir det 20 trådar av just en enda medlem. Vilket jag nästan tycker är spamm.

Och sist: Ett tips är att inte gå med på piratkopiering, antar att det är så du fått programmet, för om det skulle vara så att polisen trackar din IP så kan du säga farväl till bl.a din dator och TV samt mycket annat beroende på hur mycket misstänkta piratkopierings filer och program polisen hittar på din dator. Det är inte lite pengar vi snackar om då.

Bara gav dig ett tips att avstå från sånt för dina förräldrar får smällen om du blir påkommen.

Kunde inte hålla med mer. Om vi nu säger att ninen har köpt ett nytt spel så kan han inte installera spelet och frågar därför detta här. Det löser sig och han har kommit lite granna fastnar då och gör en ny tråd där han rågar hur man ska göra. Och så fortsätter det. När han hade problem med WMM så frågar han här. Då vill vi att han skaffar Sony Vegas. När han har gjort det så gör han en ny tråd där han frågar hur man gör med det. Och så börjar det om. Ond cirkel säger jag.

19/06 -11 08:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

the_Link96 skrev:

Bra inlägg, håller med dig fullständigt!

Ninen skapar ju nya trådar varje dag, t.ex.
"GTA IV mod HJÄLP!".

19/06 -11 10:55 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Vi borde ha ett skillt forum som skulle heta: Ninens onödiga frågor.

OnT: För sista gången använd Google och Youtube och om du har piratkopierat är du bara dum. Varje gång jag ser en ny tråd av dej vill jag slå mitt huvud i väggen på grund av hur dumma de är.

(????)??

19/06 -11 18:39 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Slickepinnen skrev:
Vi borde ha ett skillt forum som skulle heta: Ninens onödiga frågor.

OnT: För sista gången använd Google och Youtube och om du har piratkopierat är du bara dum. Varje gång jag ser en ny tråd av dej vill jag slå mitt huvud i väggen på grund av hur dumma de är.

Håller med dig helt. Men forumet borde heta:

Nååbarnas nååbiga frågor.(mestadels ninen)

19/06 -11 21:40 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Sant.

(????)??

26/06 -11 16:09 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

hallå ja hittar nt mitt inlägg här ngn jävel har nog raddat de men de va ju till hjälp -__-

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar