Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Stannat på "Windows Avslutas" *hjälp!*

22/06 -11 20:11 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Hallå allihopa!

Vad sägs om att gå rakt på sak?

Nyss satt jag och tittade på några youtube klipp och plötsligt kom det fram att det fanns en Windows Update och självklart installerade jag den. Efter ungefär 15 min ber dom mig att starta om datorn vilket jag gör och det är här vi kommer till mitt nuvarande läge.

Det står "Windows Avslutas" hela tiden och nu har till och med den där lilla loader markören slutat att snurra. Börjar tro att datorn har frusit.

Innan det fick jag uppgift om att INTE stänga av datorn men vad har jag för val? Jag har suttit och väntat i strax 1 timme och jag har som sagt fått uppgift om att inte stänga av datorn men om den har fryst, vad ska jag göra då?

Var snäll och hjälp mig någon! Jag vet inte om jag vågar stänga av datorn om dom säger att jag inte ska det. Eller ska man vänta på att nåt ska hända vilket kan ta hur länge som helst!?

Som sagt: Jag uppskattar snabbt svar. Tack på förhand.

Använder för övrigt Windows 7 home premium som operativ system (ej crackat)

What can i say i´m a bad man.

22/06 -11 21:02 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Personligen tror jag inte att det ska vara några problem att stänga av datorn. Jag har gjort det några gånger även om det har stått att man inte ska göra det. Visst, datorn blir lite sur, men stängs ändå av till slut. Jag antar att några större problem inte kommer att uppstå.

~ Kigsz ~

2002-2012

22/06 -11 21:19 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Kigsz skrev:
Personligen tror jag inte att det ska vara några problem att stänga av datorn. Jag har gjort det några gånger även om det har stått att man inte ska göra det. Visst, datorn blir lite sur, men stängs ändå av till slut. Jag antar att några större problem inte kommer att uppstå.

Tack för tipset! Det gick bra att stänga av den.

Nu önskar jag bara att man kunde låsa trådar för att jag har fått mitt svar.

Hur som helst. PROBLEM LÖST INGEN MER BEHÖVER SVARA!

What can i say i´m a bad man.

22/06 -11 22:21 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

I det läget som du var där så ger det inga större problem att stänga av datorn.

Hade du installerat uppdateringar när du stängde av så hade det kunna skita sig, haft en polare som förstörde sin dator på det sättet för att han inte orkade vänta.

Tonight's the night.

Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar