Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Nytt Laptop batteri

01/07 -11 16:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Tjenare allihoppa! En del av er gammlingar kanske minns mig som medlemen martinp(ja, namnet skapades av en 12 årings fantasi xD) en barnslig lite unge som fick damp när jag råkade ge ut mitt lösenord till några som sedan hackade mig lol

Jag har kommit tillbaka blandannat för att jag har saknat denna sida en aning, och för att jag behöver hjälp med en sak. Det är nämligen så att mitt Laptop batteri har fått statusen byt ut(enligt HP Battery Check) och jag är inte riktigt säker på vart jag kan hitta ett likadant(om inte bättre) ersättningsbatteri. Kan kolla upp vad det är för modell även om jag suger på dataprylar:

Batteri LI-Ion Cell 2010/04/19

Vet dock inte om det är själva modellen då jag, som sagt, inte är bra på sådant.

01/07 -11 16:44 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Om du har kvar garantin på datorn kan du säkert få det utbytt om du besöker affären du köpt det ifrån

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

01/07 -11 16:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Köpte det från www.Komplett.se , och jag vet ej om garantin fortfarande gäller(har haft datorn i snart 1 år)

01/07 -11 18:29 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Försök att ta reda på vad det är för modell du har, på så sätt kan vi enklare hitta vart man kan köpa ett löst batteri som passar just din dator.

Tonight's the night.

01/07 -11 21:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Min dator? Det är HP Compaq 615 HD

01/07 -11 21:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

*Ursäkta dubbelposten*

Det konstiga är att mitt batteri fungerar lika bra som vanligt, men det är HP Battery Check som säger att det behöver bytas. Det är väldigt skumt...

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar