2919 XP
297 inlägg
gosseN skrev:
Det har ju varit på TV hela dan idag hur fan kan du säga islamist-terrorister? islam har inget med terrorism och göra så man undrar ju vem den dumma är.
Vet du? Det finns andra saker man kan göra den här dagen annat än att kolla på nyheterna? T.ex. så kan man vara social och träffa sina kompisar, men det kanske bara är jag.
Och dessutom så har Extremist-muslimer stått för en stor mängd utav terrordåden i världen de senaste åren, och vid det här fallet så skulle de också ha ett motiv i Norges inblanding i Afghanistan, så visst så är det inte helt åt skogen med att ha gissat att det är Muslimska terrorister som stått för det här.
gosseN skrev:
Äcklig du är Sverige Demokrat och ordbok i huvudethoppas du är riktigt mobbad i skolan
Om du tror att man behöver en ordbok för att fatta vad "förmodar" betyder så behöver du gå om femte klass.
Och nej, jag är ganska populär i skolan, dels eftersom min skola iallfall är verklighetsförankrat, så de får inte tuppjuck när man säger att man inte gillar Muslimska terrorister, dels också för att jag och mina kompisar pratar om annat än Muslimska terrorister, men mest för att jag är fördjävla rolig ;).
Seriöst, varför för du ett utbrott när jag gissar, utan att ha givits fullständig information, att grupperna som stått bakom majoriteten av dessa slags terrordåd står även bakom detta?
Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.