2729 XP
684 inlägg
gosseN skrev:
För det första behöver du inte göra ett * på bajs det är ingen svordom och det finns ingen regel mot det. Varför skulle black ops vapnen finnas på morden warfare? själv så tror jag att det blir nice jag vet inte varför alla ser mw2 som en flopp. Alla säger att cod är samma varje år hur liknar mw2 och black ops varandra? jag tycker BFBC2 och BF3 ser lika ut.
De ser inte likadanna ut men de är de. Hur mycket nya saker hade BO? Wager matches och... inget nytt. Jovist nya perks, vapen och maps men det är ändå MW2 med sämre grafiker.
Om man tittar på MW3 så är grafikerna helt samma som MW3. Men det betyder såklart inte att de inte har ändrat något men de har använt samma engine i 4 år nu...
Det som får mej att inte köpa MW3 är att de inte supportar sina spel. De ända de patchade i MW2 var M1887 när de istället borde ha patchat noob toobes, UMP45. För att inte tala om BO, där de patchade Famasen som var helt bra när de istället borde ha patchat lag problemen och andra OP vapen.
Om MW3 inte har noob toobes, balancerade vapen och ingen lag och annan bullshit så kanske jag ändrar mej men för nu:
BAJS
Fix_d skrev:
Battlefield 3 kommer att bli bättre, mycket bättre.
BF3 ser inte likadant ut som BC2, inte det minsta. BF3 har ju en helt ny motor.
Exakt. Redan i grafikerna har BF förbättrat och enginen gör ju också alla animationer, ljud och destructionen MYCKET bättre än BFBC2
(????)??