Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

MW3 Survival trailer

11/08 -11 12:49 gosseN

gosseN

2054 XP 628 inlägg

Kastrullo skrev:
midgard100 skrev:
Kastrullo skrev:
Samma grafik, samma vapen, samma killstreaks och samma fula fiender.

Jag finner inga ord för detta.

Vad förväntar du dig? 3D-grafik? Laserpistoler? Muterade zombies med knivar till armar?

Ett annorlunda spel. Lol vad tror du?

En uppföljare ska ju inte vara likadant som det tidigare spelet. Tyvärr har det varit så här 3 spel i rad nu.

okej hur mycket skillnad ska det vara på uppföljare mw2 och cod4 ser inte alls lika dana ut som om det blivit någon förändring i BF

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

11/08 -11 12:50 gosseN

gosseN

2054 XP 628 inlägg

Kastrullo skrev:
gosseN skrev:

samma vapen?

Vilka nya vapen ser du?

vi vet inte änns vilka vapen som finns och den där uppfäldbara måste vara ett nytt vapen

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

11/08 -11 12:58 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

gosseN skrev:
mw2 och cod4 ser inte alls lika dana ut.

som om det blivit någon förändring i BF

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

(????)??

11/08 -11 16:20 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

gosseN skrev:
Kastrullo skrev:
midgard100 skrev:
Kastrullo skrev:

Vad förväntar du dig? 3D-grafik? Laserpistoler? Muterade zombies med knivar till armar?

En uppföljare ska ju inte vara likadant som det tidigare spelet. Tyvärr har det varit så här 3 spel i rad nu.

okej hur mycket skillnad ska det vara på uppföljare mw2 och cod4 ser inte alls lika dana ut som om det blivit någon förändring i BF

THE STUPIDNESS IT BURNS

11/08 -11 17:15 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Kastrullo skrev:
midgard100 skrev:
Kastrullo skrev:

Det är ett nytt CoD, inte ett nytt spel. Vad förväntar du dig för vapen? Det kommer säkert att finnas några nya vapen och de gamla vanliga. Sedan så är jag ganska säker på att MW3 inte kommer vara likadant som MW2, det kommer säkert att finnas flera nya funktioner, roligare banor, perks osv.. Men vad tycker du att dom ska ändra? Spelgenre? Grafiken går ju knappt att förbättra i ett FPS-spel.

11/08 -11 17:34 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

midgard100 skrev:

Det är ett nytt CoD, inte ett nytt spel.

Där sa du det! Det är inte ett nytt spel, det är samma som innan! Copy and paste Jajamen.

Skämt åsido så är ett nytt spel ett nytt spel. LOL. What you're saying makes no sense.

Vad förväntar du dig för vapen? Det kommer säkert att finnas några nya vapen och de gamla vanliga.

c what i did ther?

Sedan så är jag ganska säker på att MW3 inte kommer vara likadant som MW2, det kommer säkert att finnas flera nya funktioner, roligare banor, perks osv..
Säg fan inte att du kommer lägga 600 kronor på att få några olika perks, nya banor osv. Hör du själv hur dumt det låter? De kunde lika gärna kunna gjort det till ett game pack för 200 kronor till Mw2.

Men vad tycker du att dom ska ändra? Spelgenre?

De bör göra något annorlunda. Det var därför jag gillade WaW. Det stack ut från resten av CoD spelen. Annars har de följt samma koncept sen CoD 4, utan några större ändringar bortsett från Spec ops som ändå var extremt tråkigt och nu ska de ha med Spec ops igen. De har helt slut på idéer.

Samma gällde nazi zombies. De var tvungna att ha med det i Black ops annars tror jag inte att så många hade köpt det får då hade det bara känts som samma spel som innan. Det är nog därför som IW tar med Spec ops i Mw3 igen, just för att det inte ska kännas som samma spel igen. Löjligt.

Grafiken går ju knappt att förbättra i ett FPS-spel.

Har du ens sett hur BF3 ser ut? Det kommer slå alla andra spel med hur stor marginal som helst när det släpps.

11/08 -11 18:28 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Tycker du att Infinity Ward ska komma på egna vapen eller ta med vapen som knappt används i verkligheten?

Kastrullen skrev:
Säg fan inte att du kommer lägga 600 kronor på att få några olika perks, nya banor osv. Hör du själv hur dumt det låter? De kunde lika gärna kunna gjort det till ett game pack för 200 kronor till Mw2.
Jag kommer att lägga 600 spänn på MW3 för att det dessutom finns en campaign(som är en fortsättning på den i MW2). Sedan så förstår jag inte varför man klagar på ett spel som inte ens har kommit ut än. Hör du själv hur dumt det låter?
Kastrullen skrev:
Har du ens sett hur BF3 ser ut? Det kommer slå alla andra spel med hur stor marginal som helst när det släpps.
Om spelkänslan blir lika dålig som tidigare Battlefield-spel så kommer det inte att göra det. Men visst, det spelet har bättre grafik.

11/08 -11 18:55 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

midgard100 skrev:
Tycker du att Infinity Ward ska komma på egna vapen eller ta med vapen som knappt används i verkligheten?
Kastrullen skrev:
Jag kommer att lägga 600 spänn på MW3 för att det dessutom finns en campaign(som är en fortsättning på den i MW2). Sedan så förstår jag inte varför man klagar på ett spel som inte ens har kommit ut än. Hör du själv hur dumt det låter?
Kastrullen skrev:
Om spelkänslan blir lika dålig som tidigare Battlefield-spel så kommer det inte att göra det. Men visst, det spelet har bättre grafik.

Du betalar 600 spänn för en 4 timmars campaign? Och vem fan köper CoD för campaignen? Halva av de som har det spelar inte singleplayern ens.

Sedan så har fan Goldeneye 64 bättre grafiker än CoD.

(????)??

11/08 -11 19:32 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Slickepinnen skrev:
midgard100 skrev:
Kastrullen skrev:
Kastrullen skrev:

Du betalar 600 spänn för en 4 timmars campaign? Och vem fan köper CoD för campaignen? Halva av de som har det spelar inte singleplayern ens.

Nya perks, banor, vapen, funktioner och självklart för att det är det nya spelet.

11/08 -11 19:43 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

midgard100 skrev:
Slickepinnen skrev:
midgard100 skrev:
Kastrullen skrev:
Kastrullen skrev:

Nya perks, banor, vapen, funktioner och självklart för att det är det nya spelet.

Vi pratade om att campaignen bara är 4 timmar och helt onödig men heltsamma.

Många av perksen kommer vara samma som från andra CoDs som Sleight of hand, Cold Blood, Steady aim, Ninja/Dead silence osv.
Sedan så kan nån vara helt onödig som t.ex Scout från BO. Fast det är ju Infinity ward som gör det.

Vapnen är nya men de låter samma i varje spel. I Battlefield har varje vapen ett eget ljud.

Banorna är säkert nya och halva av dom kommer att vara i map packs för att få så mycket pengar som möjligt.

Nya funktioner? Kanske kommer vi att kunna ha 10 noobtoobs i stället för 2.

(????)??

11/08 -11 19:45 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

midgard100 skrev:

Jag snackade endast om grafiken, smarthead.

Men jag är helt säker på att Bf3 kommer slå Mw3 med hästlängder. Även om Mw3 kommer ha fler spelare så kommer BF3 vara det bättre spelet.

11/08 -11 19:53 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Kastrullo skrev:
midgard100 skrev:

Jag snackade endast om grafiken, smarthead.

Gjorde du? Jag tror inte att fler kommer köpa BF3 bara för att det har bättre grafik.

11/08 -11 20:02 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Slickepinnen skrev:
Är det en funktion?

11/08 -11 20:12 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

midgard100 skrev:
Slickepinnen skrev:
Är det en funktion?

Japp. Vad är en ny funktion till dej?

(????)??

11/08 -11 20:20 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Slickepinnen skrev:
midgard100 skrev:
Slickepinnen skrev:
Är det en funktion?

Japp. Vad är en ny funktion till dej?

Theater, custom killstreaks, custom classes..

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar