Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Bloggar

11/09 -11 20:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

FIQ skrev:
Viktore2 skrev:
FIQ skrev:
Onödigt.

EDIT: Eftersom sidan handlar om fusk är det inte alls onödigt att kunna skicka in fusk. Du kan skicka in fusksida på en fusksida och blogga på en bloggsida. Och jag ser definitivt inte poängen om du redan har "massa bloggar". Använd presentationen?

Kanske är onödigt men som sagt denna sida behöver nya grejer och en blogg kanske inte är så dumt?

Använda pressen? Nhaa

Och varför går inte det?

Går gör ett nog, men jag anser inte det som en blogg. Och så skulle nog ingen vilja sudda ut allt efter 2 blogg inlägg.

11/09 -11 20:46 Forsa

Forsa

7979 XP 560 inlägg

Viktore2 skrev:
Går gör ett nog, men jag anser inte det som en blogg. Och så skulle nog ingen vilja sudda ut allt efter 2 blogg inlägg.

Då gör man såhär. Man skapar en blogg för ändamålet som man uppdaterar när man känner för det. Efter varje nytt inlägg skriver man in det på sin presentation genom att ersätta det föregående. Efter texten länkar man till bloggen i fråga. På detta sätt uppdateras folk om det senaste som sker, samtidigt som de kan besöka bloggen det kommer ifrån vid intresse.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

12/09 -11 07:12 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1621 inlägg

FIQ skrev:
Onödigt.

EDIT: Eftersom sidan handlar om fusk är det inte alls onödigt att kunna skicka in fusk. Du kan skicka in fusksida på en fusksida och blogga på en bloggsida. Och jag ser definitivt inte poängen om du redan har "massa bloggar". Använd presentationen?

varför ha ett forum på en sida där man letar fusk som ingen endå gör?
Varför ha två värdelösa online spel?
varför ha xp?
Varför inte ha en blogg.

Det är ingen nyhet att sidan behöver nya funktioner och en blogg är en toppen grej för att hålla medlemmar kvar vid sidan!

Wii U PS4 XBone PC

12/09 -11 07:14 MartinMilk

17341 XP 1621 inlägg

Forsa95 skrev:
Viktore2 skrev:

Då gör man såhär. Man skapar en blogg för ändamålet som man uppdaterar när man känner för det. Efter varje nytt inlägg skriver man in det på sin presentation genom att ersätta det föregående. Efter texten länkar man till bloggen i fråga. På detta sätt uppdateras folk om det senaste som sker, samtidigt som de kan besöka bloggen det kommer ifrån vid intresse.

Eller varför inte bara göra en blogg som medlemmarna får använda? Sidan behöver som sagt nya grejer! Jag vill verkligen inte använda pressen som blogg! Man kan inte ens ladda upp bilder där.

Wii U PS4 XBone PC

13/09 -11 14:30 FIQ

FIQ

7471 XP 621 inlägg

MartinMilk skrev:
FIQ skrev:
Onödigt.

varför ha xp?
Varför inte ha en blogg.

Det är ingen nyhet att sidan behöver nya funktioner och en blogg är en toppen grej för att hålla medlemmar kvar vid sidan!

Okej, låt oss ta bort det välanvändna forumet då, och få typ 80% av medlemmarna här att sticka.

Onlinespelen är dock ganska oanvända (tror jag?), så det skulle man kunna ta bort. Men det känns samtidigt onödigt att ta bort något fullt fungerande.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

13/09 -11 14:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Hmm,
Istället för att ha samma uttjatade fråga på förstasidan kan ni ju fråga  om medlemmarna vill ha en blogg? Även om det är onödigt så är det alltid roligt.

13/09 -11 20:21 MartinMilk

17341 XP 1621 inlägg

FIQ skrev:
MartinMilk skrev:
FIQ skrev:
Onödigt.

varför ha xp?
Varför inte ha en blogg.

Okej, låt oss ta bort det välanvändna forumet då, och få typ 80% av medlemmarna här att sticka.

Onlinespelen är dock ganska oanvända (tror jag?), så det skulle man kunna ta bort. Men det känns samtidigt onödigt att ta bort något fullt fungerande.

Det är väl vadå ca 20 personer som fortfarande hänger här. Och för att få fler personer att hålla intresset vid liv behöver sidan nya saker.

Det finns ju ingenting som säger att en blogg vore en dum idé. Man kan lägga till te.x top 20 mest lästa bloggarna osv osv.. Som gör att det blir en liten tävlings känsla som gör att folk vill fortsätta. Idéerna kan bli oändliga och jag tror inte att det är så många som tycker att det är en dålig idé.

Wii U PS4 XBone PC

13/09 -11 21:15 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

MartinMilk skrev:
FIQ skrev:
MartinMilk skrev:
FIQ skrev:
Onödigt.

varför ha xp?
Varför inte ha en blogg.

Det är väl vadå ca 20 personer som fortfarande hänger här. Och för att få fler personer att hålla intresset vid liv behöver sidan nya saker.

Det finns ju ingenting som säger att en blogg vore en dum idé. Man kan lägga till te.x top 20 mest lästa bloggarna osv osv.. Som gör att det blir en liten tävlings känsla som gör att folk vill fortsätta. Idéerna kan bli oändliga och jag tror inte att det är så många som tycker att det är en dålig idé.

Äh, FIQ bestämmer ändå..

13/09 -11 22:55 MartinMilk

17341 XP 1621 inlägg

Munchkin skrev:
MartinMilk skrev:
FIQ skrev:
MartinMilk skrev:
FIQ skrev:
Onödigt.

varför ha xp?
Varför inte ha en blogg.

Äh, FIQ bestämmer ändå..

verkar ganska hjärndött att inte lyssna på sina medlemmar.. kanske inte bara är designen som skrämmer iväg folk....

Wii U PS4 XBone PC

13/09 -11 23:03 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Om du så desperat vill ha en blogg funktion får du väl det i egna händer och börja koda. Bara onödigt att gnälla på FIQ som redan uttryckt sitt ointresse i en blogg-funktion,

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

14/09 -11 17:19 MartinMilk

17341 XP 1621 inlägg

Nonzi skrev:
Om du så desperat vill ha en blogg funktion får du väl det i egna händer och börja koda. Bara onödigt att gnälla på FIQ som redan uttryckt sitt ointresse i en blogg-funktion,

Det är han som äger sidan det är faktiskt helt idiotiskt att du säger att jag ska göra det. Jag kommer med förslag och dom accepterar det inte.. Det är idiotiskt att inte lyssna på sina medlemmar! Men dom verkar vilja dra ner denna sida till graven så whatever.

Wii U PS4 XBone PC

14/09 -11 17:38 Knewt

Knewt

11417 XP 452 inlägg

Jag tror folk hellre läser Wendella på Aftonbladet än någon tonårings gaming-dagbok.

En komplett waste of time utan dess like, både för de som ska utveckla bloggfunktionen och för de som ska använda den.

14/09 -11 19:01 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Void skrev:
Jag tror folk hellre läser Wendella på Aftonbladet än någon tonårings gaming-dagbok.

En komplett waste of time utan dess like, både för de som ska utveckla bloggfunktionen och för de som ska använda den.

Bara för att du inte vill läsa betyder inte det att det inte finns folk som skulle.
Typ 8pers har uttryckt sin åsikt, känns lite osäkert att avslå iden bara får det.
Kan man inte bara lägga den som veckans fråga, tar ju en min och då får folk säga sitt. Vill de så vill de, vill de inte så vill de inte. Då vet man ju iaf.

14/09 -11 20:53 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1407 inlägg

Man skulle kunna kalla det "Spelblogg" eller någonting liknande och ha med det som en underrubrik på presentationen.

Jag kan säga att jag hellre skulle vilja läsa om medlemmars spelande och roliga spelhistorier och diverse annat spelrelaterat än Aftonbladet. Jag skulle åtminstone inte vilja avfärda idéen så snabbt som en del här verkar vilja...

15/09 -11 18:46 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Jag tycker också det låter som en bra idé. Faktiskt.

De eller dem?

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar