Hej, alla medlemmar och crewet!
Jo, det är sant. Jag avgår. Igen. Av denna anledning, är följande:
Jag har tröttnat på sidan sedan en lång tid tillbaks och när jag avgick förra gången, så kändes det att något var fel och jag tänkte då återvända till crewet, eftersom att jag gav V5 en chans till.
Men nu sitter jag här igen och suktar; "-Vad gör jag i crewet? Vad har jag åstadkommit hittills?". Jag känner ingen lust över att stanna kvar och försöka göra något som inte alls bidrar till sidan. Att vara ett löv som väntar på att falla ner ifrån trädet.
Denna avgång beror också på studierna i universitetet; Jag studerar som civilingenjör inom Informationsteknologi och har börjat plugga intensivt inför de kommande veckorna som innebär tentor, duggor och muntliga examinationer! Jag behöver komma i loss ifrån sidan för att kunna bli mer aktiv på det jag håller på med utanför fuska (bidrar ändå inte till något vettigt på den här sidan).
Jag vet inte riktigt hur ni har uppfattat mig som crew-medlem/person på den här sidan, men känner ändå att jag har gjort mitt (och jag menar det). Oavsett hur mitt rykte har sett ut på sidan, så är jag nöjd över min prestation. Det kunde ha blivit bättre under V5, men det är som det är. Samtidigt behövs det nytt blod i Moderatorsgrenen, som kan ta itu med sidan.
Livet har inte ens börjat än, för min del är det universitetsstudierna som startade detta och jag skall fullborda det i framtida syften!
Jag kommer vara mest aktiv i Allmänt Snack-forumet och om det är någon som undrar, så är det bara att skicka ett PM till mig!
Med vänliga hälsningar
ReservoirDog, avgående Moderator
Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.
I refuse. - Rohan Kishibe