Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

The Sims 3 till mobiltelefon

13/10 -11 21:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

Hej på er alla. Jag har en liten fråga. The Sims 3 finns ju tillänglig på mobiltelefoner men jag undrar om man kan spela The Sims 3 till alla mobiltelefoner? Ni som vet snälla svara. För det står i manualen till The Sims 3 till PC att man kan ladda ner till mobilen. Men ni som vet snälla skriv om det fungerar till alla mobiltelefoner. Jag tog tråden i PC forumet för jag hittade inte mobil forumet. Och det går fortare att hitta här.

13/10 -11 22:58 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1621 inlägg

Det går att ladda ner ifrån app store.

Wii U PS4 XBone PC

14/10 -11 16:12 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1517 inlägg

Om du köper Xperia Play och installerar mobilen så följer FIFA 10,The Sims 3 och Crash Bandicot med

Fucking weebs...

14/10 -11 17:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Nu frågade jag inte direkt vart man kan ladda ner eller köpa spelet eller vilken mobil som jag får med The Sims 3 med. Jag frågade om någon vet om man kan spela The Sims 3 till alla mobiltelefoner.

14/10 -11 19:40 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15425 XP 4987 inlägg

Har trådskaparen möjligtvis hört talas om informationssökning? Använd sökmotorn (sedan om man inte hittar det man söker, är en annan femma).

För att svara på din fråga, finns det mobilversioner, ja. Däremot vet jag inte om det fungerar till alla mobila system, men det bör väl göra. Android, iOS, W7-system med flera.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

14/10 -11 21:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Jag har sökt på google men jag hittar ingenting vettigt.

14/10 -11 22:34 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

http://ringtones.mobilefun.co.uk/java...

Klicka på "Check compability before ordering".

Coucou

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar