8246 XP
1889 inlägg
Fix_d skrev:
Argumenterar vi om en dator kan vara bättre än konsolerna? Det är den prestandamässigt, oftast i alla fall. Mitt argument är att skillnaden mellan konsoler och dator inte är såpass stor som elitisterna väljer att se. Fast vad vet jag? Om man har spelat dator i hela sitt liv så kanske man får öga för sådant. Men jag skulle i varje fall valt PS3 framför vilken speldator som helst (med vissa undantag såklart).
Ja, sant men då kan vi lika gärna dra upp att man kan pirata hela spelet istället för att köpa det vilket går till 360 och PS3 också fast med vissa möjliga komplikationer dock.
Du inser väl själv hur dumt ditt argument är?
PC är bättre, men jag bryr mig inte.
Vill även nämna att jag själv oftast inte använder PC för att spela, förutom FPS och Strategi. Orkar aldrig köpa kontroll helt enkelt.
Min poäng med pirata var att man får HELA spelet. Nuförtiden så är det mycket vanligt att delar av spelet som är gjorda innan release inte tas med på skivan och görs till DLC. Det du sa om att pirata stämmer också. Alltid en bra idé att tanka hem spelet och testa innan man köper det. Jag har ingen superkoll, men man kan väl bli bannad från att spela online ifall man har illegalt nedladdade spel. Hände en kamrat till mig, men jag vet inte om man kan bypassa på något sätt.