Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Game of Thrones

28/11 -11 21:12 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

imdb:
http://www.imdb.com/title/tt0944947/

En fantasyserie som HBO har gjort. Grymt bra skådespelare och riktigt bra story. Nackdelen är att det är lätt att röra ihop saker då och då. Serien håller inte tillbaka i scenerna, man får realism (så mycket som det går i en Fantasyserie) och man får se både blod och en del naket. Låter kanske dumt men det ger en bättre känsla än i sådana filmer där folk tydligen inte blöder av att bli huggna av ett svärd i magen.

Någon som ser/har sett denna serie? Har själv sett några avsnitt och den är extremt bra, 9.4/10 på imdb säger ju en del också. Så om du gillar Fantasy (Skyrim och Sagan om Ringen t.ex.) så är detta något för dig.

Coucou

28/11 -11 21:13 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Sett lite av det. Oförutsägbart och spännande måste jag säga. Riktigt bra. Älskar introt också.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/11 -11 22:01 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Har blivit tipsad att titta på den...kanske börjar

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

29/11 -11 08:09 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

19Robb92 skrev:
Sett lite av det. Oförutsägbart och spännande måste jag säga. Riktigt bra. Älskar introt också.

Sant, riktigt oförutsägbart och det gör det ju spännande. Vilket är kul, då de flesta nya serier/filmer brukar vara rätt förutsägbara.

Nonzi skrev:
Har blivit tipsad att titta på den...kanske börjar

Borde du absolut, förutsatt att du gillar Fantasy. Om det är fallet så borde du inte tveka. (:

Coucou

29/11 -11 13:26 henjan

henjan

6118 XP 806 inlägg

Är inte så fantasy intresserad men detta är verkligen en superbra serie, väldigt intressant, såg ett avsnitt på canal+ tror jag o sen laddade jag ner hela säsongen från internet :).
Väntar på nästa säsong nu, den startar väl i april 2012.

?

02/12 -11 19:58 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Väntar ivrigt på den andra säsongen.

Medans jag väntar, ska jag se om jag kan få läst böckerna som serien baseras på :-)

Tonight's the night.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar