Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Splasher FIlmer !

11/12 -11 15:36 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

Kan ni ge några tips om splasher filmer ? (inte sånna som the vomit trioligy, august underground eller sådana som liknar snuff)

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

13/12 -11 14:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Splasher? Menar du inte
Slasher - "Jagarfilm" där man får se ur mördarens synvinkel. (T.ex Halloween)
Eller kanske
Splatter - Film som innehåller mycket blod men är gjorda för att vara roliga (T.ex Zombie filmer)

13/12 -11 18:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Braindead är ett bra exempel på en splatter film!

13/12 -11 19:27 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

haha ursäkta jag menade splatter !

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

13/12 -11 20:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Viktore2 skrev:

Spot on.

------------------------------------

Splatterfilmer är inte direkt min favorit genre men några exempel är då Braindead, Feast, Bad Taste + Många Zombie filmer ex. Evil Dead, Dawn of The Dead, Zombieland, Return of The Living Dead etc. PS. Någon som känner igen detta citat: "BRRRRAAAAAIIIIINNNSSSSS!!"

14/12 -11 13:02 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

J0KUc skrev:
Viktore2 skrev:

Spot on.

Splatterfilmer är inte direkt min favorit genre men några exempel är då Braindead, Feast, Bad Taste + Många Zombie filmer ex. Evil Dead, Dawn of The Dead, Zombieland, Return of The Living Dead etc. PS. Någon som känner igen detta citat: "BRRRRAAAAAIIIIINNNSSSSS!!"

Var det inte från Return of the Living Dead?

14/12 -11 21:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Lop3z skrev:
J0KUc skrev:
Viktore2 skrev:

Spot on.

Var det inte från Return of the Living Dead?

Jepp

14/12 -11 21:50 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Zombieland=Beeeaaast!

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

15/12 -11 16:35 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

zombie land är väl ingen splatterfilm? jag tyckte inte det i allafall.

16/12 -11 00:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Lop3z skrev:
zombie land är väl ingen splatterfilm? jag tyckte inte det i allafall.

Nja kanske inte, som jag sa så är det inte min genre. Men typ iaf. Den är bra :)

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar