Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Battlefield4free !

20/12 -11 13:28 Buffbear

Buffbear

25 XP 6 inlägg

3 fågor om Battlefield4free:

Ser att många spelare har "specialvapen" i spelet, bla ett prickskytte gevär som jag inte kan välja i min admin, beror det på att jag har för låg rank(har nu 10) eller något annat??

Om man köper det "riktiga" spelet på cd för ca 500:-, kan man då forstätta på sin gubbe man har i gratisversionen, eller måste man börja från början så att säga??

En annan sak, en det gubbar är nästan hopplösa att få död på!!! Vi kan skjuta på varandra och träffa/träffas lika mycket men det slutar nästan alltid med att jag dör...  ):, finns det något trick man måste kunna eller vad gör man??

20/12 -11 13:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Tror detta är den tredje tråden du gör angående samma sak.

Fråga 2: När du säger det riktiga spelet menar du då Battlefeild 3? Nej, då det är 2 helt olika spel.

Fråga3: Vad förväntar du dig i ett FTP spel? Dem brukar inte vara så bra-

20/12 -11 14:38 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Om du har flera frågor till samma spel så får du använda en tråd till det. I detta fallet blir det: http://fuska.nu/forum/trad.php?id=216....

Coucou

Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar