Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Värsta filmerna från 2011

30/12 -11 13:08 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

Den här tråden är motsatsen till den här tråden : http://fuska.nu/forum/trad.php?id=2162821

Vilka är era värsta filmer ni har sett 2011?

MIN är Transformes Dark of the moon
Storyn var hemsk, saknade fortfarande transformers themet från original serien. Michael Bay borde ta några lektioner i filmskrivning så han kan för en gångs skull skriva bra manus. Robotarna i filmen var aldeles för rörliga, jag föredrar stopmotion tekniken från the terminator. Hanlingen är bara konstig , den har gjorts många gånger förut, om du tror att det här är en film som ska vara som den teknade serien från 80-talet har du fel. De enda som var värt att titta på var de sista 30-minuterna. När Decepticons hade förintat  staden såg det ut som de kom från en katastrof/zombie film. Att den som var en av ledarna av Autobots blev ond var kliché. Shia Leabouf som alltid drar onödiga skämt, en tjej som  antagligen var bara där för hon var model och killarna skulle bli attraherade. Slutligen får filmen betyget F för F*CKB*lls

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

30/12 -11 15:30 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

The Tree of Life
En ytterst tråkig film som jag inte ens kollade klart på. Jag kunde köpa början, en man hade dött och man fick följa dennes familj under tiden efter. Fast efter 20min när det kom scener man hittar i National Geographic så fick jag nog. Tio minuter av att sitta och kolla på dinosaurier (jag skämtar inte ens), rymden och vulkanutbrott. Satt och kollade hur långt det var kvar hela tiden och stängde av filmen tio minuter efter den scenen. Den försökte vara djup men misslyckades rejält, usch.

Coucou

30/12 -11 19:42 DarkMasters

DarkMasters

10298 XP 1690 inlägg

Sherlock Holmes: A Game Of Shadows

Det var en ganska dålig film. Den hade en ganska luddig handling och för mycket skämtscener. Den första var såååå mycket bättre...
En amerikansk recesent sa följande: "För mycket sås, för lite kött". Det passar ganska bra in. Det var mycket runt om men de fokuserade inte på köttet (handlingen).

RATING:
3/10

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar