8246 XP
1889 inlägg
Jag har ärligt talat inte sett eller läst Bokurano, men jag kan sjunga vinjetten. Och jag har inte ens hört den fler än 2 gånger. Jag har dock mangon på hårddisken.
Personligen så tyckte jag inte LS eller Clannad var något vidare. After Story var bra, men inte första. Haruhi var bra, säsong2 var största trollet sedan MGS2, men Dissappearance gjorde upp för det. Big time.
Jag har inte spelat mycket av Clannad VNn. Jag slutade när jag fick reda på att det inte var några h-scener i det. Orkar inte kolla igenom gelbooru och exhentai för att hitta de få bilder som faktiskt är bra. Jag har dock läst andra av Key såsom Planetarian (9/10) och Air. Båda dem var bra.
Aw shit, har du inte sett Madoka? Det är ju den största animen från 2011. Gå och kolla på den nu. Den var bra, men inte lika bra som jag förväntade mig.
Jag skojade om Boku no Pico och Gun-dou Musashi. Antar att du vet vad Boku no Pico är. GDM är så dåligt att det blir bra. Om du kan så är RAW bäst. Det ger dig mest tid att beundra den vackra animationen. http://www.youtube.com/watch?v=H7urUY...
Länk relaterad.
Fuck Code Gayass, Gun-dou Musashi är AOTY 2006.
Iaf, här kommer några fler ifall du vill ha. Återigen vet jag inte hur kända de är.
Allt som Noboyuki Fukumoto gjort. Drama, Thriller, Spelande.
Min personliga favorit är Akagi. Hardcore mahjong. Mango/Animu.
Ibuki Riajuu da yo! Komedi, Hentai. Vet inte vilken som det ska vara.
Hittade den här av misstag idag. Visst den hade alldeles för stora bröst (avskyr nä de gör så), men det var inte så att jag hade mycket att välja på. Det visade sig att det var en av de roligaste sakerna jag läst på länge, även om jag bara förstod en tredjedel.
Mushishi. Uuuh, shit. Drama antar jag?
Se den mang. Omöjligt att du kan ångra dig. Animu.
Denpa Teki na Kanojo. Drama, Thriller.
JewJew är en badass motherfucker. Han går runt och är alfa som fan. OAV.
Sketchbook: Full Color's. Moe, Komedi, Slice of Life.
Första avsnittet må vara dåligt, men den blir snabbt bättre. Den har en katt med Kotomine Kireis röst. Allt som har Kotomine Kireis röst blir automatiskt bra. Jag skulle säga att denna serie är bättre än K-ON! Animu
Saint Young Men. Komedi.
Jesus och Buddha åker på semester i Japan, väl där så händer hilaaaaaarious saker. Mango.
Tonnura-san. Komedi/Slice of Life.
Visst, den må vara ful och grund, men kolla på den där katten!
Vill du inte läsa en serie som handlar om den där katten? Det där är bästa katten någonsin. Mango
Project Doll Phone. Komedi.
En kort, men väldigt rolig serie om en telefon. Mango.
Gyo. Skräck.
Varje gång jag hör att någon inte läst denna blir jag ledsen. Den är utan tvekan den bästa skräckserien jag läst och en sann klassiker (när man pratar om manga.). Inte för att den är läskig, utan för hur konstig den är. Den är visserligen inte lika obehaglig som Uzumaki, men den är bättre. Mango.
Shin Angyo Onshi. Action, Drama.
Munsu är en BAM (BigAss Motherfucker) som reser runt i koreas öken. Tuffa saker händer och tuffa saker har hänt. Bra handling, bra ritat och bra karaktärer.
Manhwa
JoJo's Bizarre Adventure. Action.
Del 1: Manliga män har för stora muskler. Vampyrer som skjuter laserstrålar är inkluderade.
Del 2: Manliga män beter sig väldigt homoerotiskt. De har fortfarande för mycket muskler. Nazis med megabusters och hjältar som spöar skurkar med sina kulor.
Del 3: Manliga män gör fler homoerotiska saker. Men den här gången har varje manlig man en manlig spökkompanjon. ZA WARUDO!
Del 4: Manliga män har manliga frisyrer (utom en kille) och gör manliga saker. David Bowie är skurken.
Del 5: Kvinnliga män gör manliga saker. Och allt är jättefabulous. Börjar med att någon slickar vår hjälte på kinden för att han tror att han ljuger.
Del 6: Manlig kvinna gör manliga saker. Och det är en bossnigger som präst.
Del 7: En manlig man och en manlig man i en rullstol gö manliga saker i vilda västern. Och de kan förvandla sig till dinosaurier. Mango.
http://myanimelist.net/profile/leetle...
Där ska alla finnas ifall du vill ha mer info om dem.