Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Mitt bands musikvideo!

04/01 -12 02:32 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=IIBSEsakfPA&a...

Det här är mitt bands musikvideo! Säg gärna vad ni tycker om den! :D

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

04/01 -12 06:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slayer

Finfin ;D

04/01 -12 10:18 Forsa

Forsa

7979 XP 560 inlägg

Är det eran första musikvideo eller har ni gjort videor tidigare? Jag får nämligen lite nybörjarkänsla rent generellt över den och ser inte att det är något som blivit jätteseriöst framtaget

Men annars ser det väl hyfsat ut. Passande till musiken och det känns som ett relativt estetiskt arbete. Keep up that good work!

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

04/01 -12 11:06 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Forsa skrev:
Är det eran första musikvideo eller har ni gjort videor tidigare? Jag får nämligen lite nybörjarkänsla rent generellt över den och ser inte att det är något som blivit jätteseriöst framtaget

Men annars ser det väl hyfsat ut. Passande till musiken och det känns som ett relativt estetiskt arbete. Keep up that good work!

Detta är vår första. Att göra en musikvideo är en del av vårt projektarbete i skolan, min kompis (akustiska guran) han går rörlig bild, så hans uppgift är att lära mig lite om film och min uppgift som musikelev är att lära han spela gitarr.

Tack! :)

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

08/01 -12 11:59 Markuz97

Markuz97

36077 XP 4184 inlägg

helt ok låt helt ok musik video men nästa gång gör en låt med text och inte bara musik

Medlem sedan version 4.

08/01 -12 15:27 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Han kanske satsar på instrumental musik? :p

"Death is the beginning of immortality.."

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar