Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Tony Hawks Underground 2 till Gamecube

10/01 -12 08:31 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Brukade ha THPS3-THAW pÃ¥ PS2 men jag sÃ¥lde det. Nu ska jag köpa dem spelen igen till Gamecube. Tyckte att det var bättre än att köpa dem till PC eftersom jag kan spela pÃ¥ min 44 tums tv och jag behölver inte köpa nÃ¥gon gamepad. Ett till plus är att Gamecube TH spelen är mycket lättare att hitta än vad dem pÃ¥ PC är. MÃ¥ste tyvärr vänta 2 veckor. 

Så jag ska köpa TH Underground 2 och ett GC minneskort. Det jag undrar är hur stort jag behöver. Hur många KB är en Block? Dem enda spelen jag ska ha till GC är 5 spel. När jag hade PS2 så hade jag 2st 8MB minneskort. Det räckte till spardata till dem spelen. Räcker det då med ett 16 MB minneskort?

Den viktigaste frågan:

Hur många blocks tar det att spara en skatepark på TH Underground 2?

Vill gärna ha svar på detta senast vecka 3

Ride The Lightning

10/01 -12 13:52 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

PS3GAMER skrev:
Brukade ha THPS3-THAW pÃ¥ PS2 men jag sÃ¥lde det. Nu ska jag köpa dem spelen igen till Gamecube. Tyckte att det var bättre än att köpa dem till PC eftersom jag kan spela pÃ¥ min 44 tums tv och jag behölver inte köpa nÃ¥gon gamepad. Ett till plus är att Gamecube TH spelen är mycket lättare att hitta än vad dem pÃ¥ PC är. MÃ¥ste tyvärr vänta 2 veckor. 

Så jag ska köpa TH Underground 2 och ett GC minneskort. Det jag undrar är hur stort jag behöver. Hur många KB är en Block? Dem enda spelen jag ska ha till GC är 5 spel. När jag hade PS2 så hade jag 2st 8MB minneskort. Det räckte till spardata till dem spelen. Räcker det då med ett 16 MB minneskort?

Den viktigaste frågan:

Hur många blocks tar det att spara en skatepark på TH Underground 2?

Vill gärna ha svar på detta senast vecka 3

16MB borde räcka, dock inget jag kan garantera. Men GC spel tar extremt få block och jag tror inte TH spel är nått större undantag :).

What can i say i´m a bad man.

10/01 -12 21:02 Forsa

Forsa

7979 XP 560 inlägg

Det här betyder alltså att du inte behöver svar från mig @ PM?

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar