Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Jag behöver hjälp i Assassin's Creed 2

11/02 -12 15:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16436 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Basket_Danne

Hej! Jag har precis klarat ut Assassin's Creed 2. Innan jag hade kommit till sista banan sÃ¥ hade jag köpt en slaktarkniv och det bästa och dyraste svärdet, men i sista fighten sÃ¥ slängde Ezio sina vapen. Efter den nivÃ¥n sÃ¥ sÃ¥g jag att mitt svärd och min slaktarkniv fortfarande var borta. DÃ¥ gick jag till en smed för att köpa tillbaka mina vapen, men dÃ¥ när jag hittade mitt svärd i listan sÃ¥ stod det: "Du äger redan vapnet", sÃ¥ jag vet inte hur man fÃ¥r tillbaka alla vapen.  Är det nÃ¥gon som vet hur man fÃ¥r tillbaka sina vapen? Tacksam för svar!

11/02 -12 15:10 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

Om jag kommer ihåg rätt så ska du kunna "equipa" vapnet hos smeden, det står något som: Equip again. eller något sånt :)
Hoppas att det var till hjälp :)

PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64

11/02 -12 16:02 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Tror att dom finns i din villa i Monterigioni. GÃ¥ och kolla runt i vapen rummen.

(????)??

11/02 -12 17:54 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Som slickepinnen säger. Första rummet till vänster så det är bara att gå och hämta allt igen.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

11/02 -12 19:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16436 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Basket_Danne

Tack så jättemycket för hjälpen, jag har hittat nu.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar