Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy
Hur gör man för att koncentrera sig i skolan? Vi hade genomgångar på fan mer än en och en halv timma och vem fan orkar lyssna på läraren så länge... vi satt på obekväma stolar och fick inte öppna fönstret fast vi var asmånga personer i ett kvavt rum utan ventilation. Fick sån jävla huvudvärk av genomgångarna.
När vi hade prov fick man gå så fort man var klar så jag kunde aldirg koncentrera mig på att skriva klart provet. Kunde fan inte vara kvar i klassrummet om någon annan person var i korridoren och hade roligare än mig. Jag sprang ut från klassrummen både under proven och alltid när vi hade vanliga lektioner. Såg jag något coolt gäng i korridoren sprang jag dit och gav fan i att gå in på lektionen igen. Detta var mest på gymnasiet.
Om vi fick inställd lektion låg jag på golvet i korridoren och skrek för jag visste inte vad jag skulle göra. Och jag rev sönder mina skolböcker.
Hur gör man för att kunna gå i skolan? Jag kan fan inte gå i skolan och jag kan inte läsa upp betygen på Komvux heller. Jag är en sån jävla omogen snorunge hjälp mig please...
Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.
Koncentrationsproblem på lektionerna!
1 XP
16433 inlägg
Svara
Hoppa till forum
-
Köp & Sälj
Köpes & Säljes -
Köp & Sälj
Vad man skall köpa -
Övriga genrer
Webbspel -