Idag när vi hade dans på idrotten så har vi hyrt in en speciell danslärare från kulturbyron vi skulle komma på egna rörelser några stod stilla några dansade oseriöst och resten snackade jag dansade oseriöst så hon satte mig i förådet efter som jag hade fjantat runt efter ett tag var helften av alla killar där för att vi hade snackat eller tramsat runt och de som inte gjorde någon ting fick vara kvar. Jag kollade när tjejerna dansade det var exakt samma hos de några dansade oseriöst de flesta stod stilla och några snackade men de behövde tydligen inte sitta i något föråd! sen fick vi vara med igen då skulle vi stå på rad och dansa då sprang massa tjejer runt och de fick snacka hur mycket som helst och då gjorde vi det också hon sa inte till då som hon gjorde i början då fick våran riktiga gympalärare säga till. Det är inte så att jag bryr mig om dans på gympa lektionerna tvärt om jag skiter i de men när hon ska hålla på och särbehandla folk så där blir jag hur arg som helst. Det är väl inte bra för någon av oss om hon behandlar tjejerna som om de är oskyldiga och alla killar som satan själv har uppfostrat de. Hon berättade att hon hade en dansgrupp för 8-åringar undrar hur killarna har det där. Har ni några liknande historier skriv här isf spelar ingen roll vem som blev särbehandlad pga hur de såg ut eller kön!
skrev allt utan punkt så jag slängde in så många jag orkade:)
Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.