Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Trayvon Martin, 17 år, mördad

Svara
27/03 -12 20:59 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
welp. Förväntade mig bättre av folk än att de automatiskt köper sig in i medias bild av händelsen.

Kom igen. Det är 2012, folk kollar på expressen.se, läser nyheten och är nöjda sen. Det är få som orkar forska i varenda nyhet de ser.

Tack för upplysningen, förresten. Intressant fakta du fått fram.

7 år på fuska.nu

27/03 -12 21:43 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
welp. Förväntade mig bättre av folk än att de automatiskt köper sig in i medias bild av händelsen.

Intressant indeed. Trevligt med en annan sida. Väntar ivrigt på upplösningen av detta.

Coucou

27/03 -12 23:38 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15425 XP 4987 inlägg

Vart är världen på väg? Intressant fakta förresten, Daxter!

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

28/03 -12 15:33 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 575 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:

Om du ska reposta saker från /pol/, redigera bort alla antisemitiska bilder från A. Wyatt Mann och liknande innan du postar det på fuska.nu, sådant är emot våra forumregler.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

13/04 -12 00:10 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

GoldenMew skrev:

Ber om ursäkt, det var dumt av mig. Var på mac från skolan och macs har färre dugliga bildredigeringsprogram än spel (macs har inga spel). Orkade inte ladda ned någonting för att ändra det.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar